جامع مقالات ترازو
مقالات ترازو

ترازو چیست ؟ بهترین ترازو کدام ترازو است ؟ ترازو دیجیتالی از چه قطعاتی تشکیل می گردد و ترازوی دیجیتال بر چه اساسی دسته بندی می گردد ؟ قیمت ترازو چند است ؟ این سوالات برای کسانی که به مسئله ی ترازو علاقه دارند و در پی خرید ترازو هستند پیش می آید .

ترازو چیست ؟ ترازو ابزاری جهت اندازه گیری وزن می باشد که در گذشته به ترازوی کفه ای و ترازوی عقربه ای شناخته شده و امروزه به ترازوی دیجیتال ، ترازوی بارکد پرینتر و ترازوی لیبل زن معروف می باشد که دارای تنوع بسیار زیادی است و برای هر کاری ترازو دیجیتالی مناسب وجود دارد .

ترازو ها به چند گروه ترازو آزمایشگاهی، ترازو فروشگاهی ،ترازو صنعتی، ترازو آشپزخانه ، ترازو خانگی و ترازوی نوازد تقسیم می گردد و در مدل های ذکر شده تعداد زیادی محصول وجود دارد که در دیجی اسکال به معرفی و ارائه ی مشخصات آنها پرداخته ایم .

بهترین ترازوی دیجیتال را می توانیم ترازوی محک ،ترازوی پند ، ترازوی آزمایشگاهی AND ساخت ژاپن و ترازوی تکین معرفی نماییم که دارای کیفیت بالا و قابلیت های بسیار مفیدی هستند .

ترازو از قسمت های تشکیل شده است که در بیشتر ترازوی دیجیتال مشترک می باشد که در زیر به اختصار توضیح داده شده است .

نمایشگر ، باکس بدنه که در بعضی از ترازو ها از جنس پلاستیک و در گروهی آهن و استیل است ، کیبرد ، لودسل ، ترانس ، باتری ، فلت نمایشگر ، استراکچر ، کابل برق ، کانکتور ، برد اصلی ، پاور برد ، برد پرینتر ، پرینتر ، سینی ، کفه .

دسته بندی ترازو در دیجی اسکال بر اساس برند و بر اساس گروه صنعتی می باشد و در هر محصول توضیح کامل قابلیت و شکل ظاهری ترازو ها ثبت شده است وقیمت ترازودر تمام محصولات به روز قید گردیده است


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 11 اسفند 1393برچسب:, :: 15:47 :: توسط : مینا نیکنام

نصب و راه اندازی باسکول در هر برندی متفاوت می باشد اما به صورت کلی نصب و راه اندازی باسکول دیجیتال امروزه بسیار ساده شده است و دفترچه ی راهنمای نصب باسکول همراه پک خرید باسکول می باشد و خریدار به راحتی می تواند باسکول را نصب و راه اندازی نماید .
تمامی باسکول ها دارای دفترچه راهنمایی هستند که نحوه ی نصب و راه اندازی و طریقه استفاده و توزین را شامل می گردند که نصب باسکول توسط دفترچه راهنما اصولی تر خواهد بود ، انتخاب باسکول به عوامل محیطی ، قیمت باسکول و نوع کاربری آن وابسته می باشد و مشتری زمان خرید باسکول باید به نکات ذکر شده اهمیت بیشتری دهد زیرا تنوع باسکول ها بسیار زیاد بوده و خریدار ابتدا باید عوامل محیطی کار را بررسی نماید و سپس با براورد هزینه های دستگاه مورد نظر به نحوه ی نصب باسکول و نحوه ی توزین مورد نظر نیز دقت نماید .
دیجی اسکال نمایندگی فروش باسکول دیجیتال با برترین برند های موجود و ارائه ی مشاوره ی دقیق در زمینه ی باسکول تمام تلاش خود را برای عرضه ی باسکول دیجیتالی مطابق با نیاز خریدار به کار می گیرد .

 


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 11 اسفند 1393برچسب:, :: 15:46 :: توسط : مینا نیکنام

درباره وبلاگ
دیجی اسکال با ایجاد وبلاگ جامع مقالات ترازو سعی داشته خریداران را با انواع ترازو و کارایی ترازو ها آشنا سازدشماره تماس : 33510970-021 |33510969 -021 برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت http://scale.ir/ مراجعه فرمایید . آدرس : خیابان ازادی -بعد از استاد معین - ابتدای خیابان دکتر هوشیار- پلاک ٨٣ - واحد ٣ - طبقه 3
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ جامع مقالات ترازو و آدرس scalearticles.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: