جامع مقالات ترازو
مقالات ترازو

ترازوی استیل پند ، ترازوی دیجیتال قدرتمند و کاملا استیل ساخته شده است ، ترازوی معرفی شده قابل شست شو و استفاده در محیط نمناک و خیس می باشد ، علاوه بر بدنه ی ترازو لودسل داخلی که وظیفه ی توزین را بر عهده دارد نیز ضد آب و استیل می باشد .

ایراد ترازوی دیجیتال علت بروز مشکل راه حل بر طرف نمودن مشکل در ترازوی صنعتی
ترازو روشن نمی شود .
  • خرابی در پریز برق متصل به آدابتور
  • قطعی 
  • خرابی آدابتور
  1. تعویض پریزی که آدابتور به آن متصل می باشد .
  2. کابل را از نظر قطعی و پاره گی چک نمایید .
  3. با واحد خدمات پس از فروش ترازوی پند در دیجی اسکال تماس حاصل نمایید . 0216123
در زمانی که کلید print را می زنید پیام error را نمایش می دهد و یا ترازو عملی انجام نمی دهد .
  • اتصال  ترازو به چاپگر صحیح نیست .
  • چاپگر مشکل دارد .
  1. دقت نمایید که اتصال اندیکاتور باید به درگاه موازی چاپگر باشد .
  2. اتصال چاپگر را چک نمایید .
  3. کاغذ چاپگر ترازو تمام شده است .
  4. چاپگر را در حالت pause قرار دهید .
  5. چاپگر نیاز به روشن و خاموش کردن دارد چاپگر را تعویض نمایید .
  6. با واحد خدمات ترازو تماس حاصل نمایید . 0216123
ترازوی پند پیام over را نمایش می دهد . وزن روی باسکولت از حداکثر وزن قید شده بیشتر است در این حالت باسکول نیز پیام over را نمایش می دهد یا ----- را نمایش می دهد و هم زمان بوق مقطع شنیده می شود .
  1. در صورتی که کفه ی توزین باسکولت به جایی گیر کرده است به سرعت آن را بر طرف کنید .
  2. کفه ی توزین باسکولت باید سریعتر به صورت کامل خالی شود .
  3. با واحد تعمیر ترازوی دیجیتالی تماس حاصل نمایید . 0216123
با وجود گذشت مدت زیاد نمایشگر on line روشن نمی شود .  
  1.  اندیکاتور و باسکولت را خاموش کنید .
  2. با واحد خدمات پس از خرید ترازوی دیجیتال تماس حاصل نمایید . 0216123 
ترازو در زمان توزن دارای اختلاف و خطا است ، اعداد مربوط به وزن روی نمایشگر ثابت نبوده و نوسان دارد .   دقت نمایید هیچ چیزی با کفه ی ترازو تماس نداشته باشد .
ترازو فشردن برخی از دکمه های روی صفحه ی نمایشگر را قبول نمی نماید .   با واحد تعمیرات ترازو پند تماس حاصل نمایید . 0216123
بعد از روشن شدن ترازو عبارات نا مفهومی بر روی نمایشگر ظاهر می گردد .  
  1. ترازو صنعتی و دستگاه های جانبی را خاموش نمایید .
  2. ترازو را مجدد خاموش کنید .
  3. در زمان مشاهده ی مجدد اشکال ترازو را خاموش نمایید ، با واحد تعمیرات ترازو تماس حاصل نمایید .

 

ترازو پیام bat lo را نمایش می دهد و بعد از چند ثانیه خاموش می شود . خالی شدن باتری ترازو  دو شاخه ی ترازو به پریز برق متصل شود .

ترازوی صنعتی پند مدل 3000 دارای بدنه ی تمام استیل بوده و ظاهر شکیلی دارد ، با نگه داری درست از  ترازو ، دستگاه عمر طولانی خواهد داشت .


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 27 تير 1396برچسب:, :: 11:58 :: توسط : مینا نیکنام

نحوه ی استفاده از ترازوی دیجیتال ، همانطور که می دانیم ترازو دیجیتال دستگاهی با مدار و اتصالات الکترونیکی می باشد که عمر مفید استفاده دارد ، با رعایت الزمات استفاده از ترازوی دیجیتال کمک به افزایش عمر ترازو می نماییم و در صورت عدم رعایت آن در تخریب هر چه سریع تر ترازو کوشیده ایم .

دیجی اسکال مرکز تخصصی ترازو و باسکول دیجیتال سعی بر آن دارد که کاربران ترازو و باسکول را با نحوه ی صحیح استفاده از ترازو الکترونیکی آشنا سازد ، ترازو و باسکول هر دو را می توان یک ترازوی الکترونیکی معرفی نموده که تنها در ابعاد و تعداد قابلیت ها از هم متمایز می گردند و در صورت کلی هر دو از مدار ، برد و قطعات الکترونیکی طراحی و تولید شده اند ، گروهی از ترازو ها به صورت تمام استیل می باشند که این نوع دستگاه ها از این قاعده مستثنی می باشند زیرا طراحی ترازو استیل یا باسکول استیل به صورت می باشد که در برابر بدترین شرایط آب و هوایی ، ریزش مدام مایعات بر روی بدنه مقاوم باشد و در برابر این تغییرات کمترین واکنش شیمیایی و فیزیکی را نمایش دهد .
رعایت نکات زیر در افزایش و نحوه ی صحیح استفاده از ترازوی دیجیتال موثر است .

    ابتدا ترازو را در محلی مسطح ، تمیز و بدون رطوبت قرار دهید ، در صورتی که بر روی بدنه ی ترازوی دیجیتال حباب تراز می بینید جهت تنظیم ترازو در حالت استاندارد از حباب تراز کمک بگیرید
    ترازو را توسط کابل اتصال به پریزی متصل بفرمایید که دارای محافظ استاندارد جهت جلوگیری از نوسانات برق و ایجاد آسیب به مدار الکترونیکی ترازو است متصل نمایید .
    ترازو ها علاوه بر گزینه تغذیه توسط برق به صورت اکثریت دارای گزینه ی باتری پشتیبان نیز می باشند در این حالت جهت نگه داری و سلامت باتری ترازوی دیجیتال مناسب است که بدون توجه به قطعی برق با یک برنامه مشخص هر 7 روز هفته یک بار ترازو دیجیتالی یا باسکول دیجیتالی را از برق خارج کرده و باتری پشتیبان ترازو یا باسکول را فعال نمایید تا به مرور زمان به دلیل عدم استفاده از باتری ، موجب پوسیدگی و دژاره شدن باتری نگردید و با استفاده از این روش باتری ترازو به مدت طولانی بیش از 2 سال عمر مفید خواهد داشت ، اکثر کاربران ترازو مخصوصا کاربرانی که به تازگی ترازو را خریداری نموده اند پس از 6 ماه استفاده از ترازو یا باسکول شکایت از عدم پاسخ دهی باتری در زمان قطع برق دارند و این کاربران اظهار دارند که اصلا از باتری استفاده نشده است چرا باتری به این زودی خراب شده و نیاز است که باتری ترازوی دیجیتالی تعویض گردد ، این به دلیل عدم استفاده است ، عدم استفاده از باتری مزیت نیست بلکه دلیل اصلی تخریب باتری پشتبیان می باشد .
    توجه شود که اکثر ترازو ها و باسکول ها دارای کاور بوده و کاور آنها را در برابر نفوذ گرد و غبار ، ریختن ناگهانی مایعات و استفاده از کیبرد عملیاتی ترازو با دستان کثیف حفظ می نماید پس در صورت پارگی کاور ترازو سریعا جهت خرید کاور جدید اقدام شود زیرا در صورت بروز احتمالات فوق کاربر مجبور به جبران مبلغی بیش از 10 برابر قیمت کاور ترازو خواهد بود پس با رعایت این امر مهم از ترازوی دیجیتال خود محافظت نمایید .
    برای افزایش عمر ترازو سعی نمایید که هر هفت روز یکبار اقدام به تمیز نمودن دستگاه نماید تا به مرور جرم و گرد و غبار به بدنه ی ترازو آسیب نرساند .
    از گذاشتن کالا به خصوص کالا های سنگین بر روی کفه ی توزین جدا خود داری نمایید زیرا این عمل به لودسل باسکول یا لودسل ترازو فشار زیادی وارد می نماید حتی در مواردی نیز دیده شده است که نیاز به تعویض لودسل پیش می اید .
    ترازو در محیط مطابق با استاندارد های ذکر شده در دفترچه ی راهنما قرار دهید .
    از وزنی که بنا است بر روی ترازوی دیجیتال قرار گیرد مطمئن شوید که از وزن استاندارد ترازو بیشتر نباشد که به لودسل آسیبی نرسد .
    قرار ریختن مایعات بر روی دستگاه خودداری نموده و در صورت بروز مشکل اقدام به جمع اوری آب با دستمال های آبگیر نمایید تا از نفوذ آب به داخل ترازو و آسیب های بیشتر جلوگیری شود .
    در صورتی ترازو در ارتباط با الکتریسته می باشد مانند توزین نایکلس در فروشگاه های ظروف یکبار مصرف نیاز است از ارت استفاده شود تا این الکتریسته ی ایجاد شده در ترازو نمانده به زمین انتقال یابد .
    نحوه ی استفاده از ترازوی دیجیتال در جهت افزایش عمر ترازو طراحی شده است شما با مطالعه ی دفترچه راهنمای هر دستگاهی به راحتی به هشدار ها مسلط شده و با سیستم ترازو آشنا خواهید شد رعایت این اصول در نهایت به نفع کاربر می باشد زیرا در صورت بروز مشکل تا اقدام به تعمیر ترازو ساعت زیادی صرف می گردد که این همراه با خاموشی ترازو و عدم استفاده است .
    در رعایت نکات ایمنی دقیق باشید .


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 19 تير 1396برچسب:, :: 12:21 :: توسط : مینا نیکنام

خصوصیات باسکول :

باسکول 550 کیلو گرم استیل الکترونیک استیل

حداکثر وزن 550 کیلو گرم

حداقل وزن 12/5 کیلو گرم

دقت 100 گرم

نمایشگر Lcd/Led

ابعاد صفحه 80×70

قابلیت نصب نمایشگر پرینتر دار

قابلیت نصب نمایشگر بی سیم

قابلیت نصب چرخ

برق شهری 220 ولت/60 هرتز

دمای عملکرد از _10 تا 40 درجه سانتی گراد

قابلیت نصب نمایشگر ماشین حسابدار

قابلیت نصب نمایشگر دو طرفه


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 11 تير 1396برچسب:, :: 16:25 :: توسط : مینا نیکنام

دفترچه راهنمای ترازوی دیجیتالی کیا JTS-JSA صرفا جهت تنظیم و راه اندازی ترازوی گرمی و آزمایشگاهی کیا طراحی شده است و در مورد ترازو دیجیتال با برند دیگر صادق نمی باشد ، با بررسی و مطالعه دفترچه راهنمای ترازو عملکرد و عمر ترازو بهبود یافته و طولانی می گردد .

مشخصات فنی ترازوی دیجیتال :

  • ظرفیت توزین ترازو آزمایشگاهی کیا 50 گرم
  • دقت ترازو برابر با 0.001 گرم
  • وزن کشی قابل انتخاب در واحد های  OZ ، OZT ، DWT ، CT ، GN ، G
  • صفحه نمایش LCD با 6 دیجیت و نور پس زمینه
  • صفحه نمایشگر لمسی در مدل JSA
  • دارای کفه استیل
  • اندازه کفه ترازو دیجیتال برابر با قطر 65 میلیمتر
  • ابعاد ترازو 60 × 150 × 90 سانتی متر
  • دارای محفظه توزین ازمایشگاهی جهت کسر تاثیر هوای محیط ترازو
  • دارای حباب تراز جهت قرار دادن ترازو در حالت استاندارد
  • دارای یک عدد وزنه 20 گرمی
  • پایه های قابل تنظیم
  • قابل استفاده با باطری AAA * 4
  • آداپتور ترازو 6V-200maH
  • دارای قاشق ، کاسه و پنس پلاستیکی

دکمه های عملیاتی :

1و2و2 PCS   : عملکرد شمارشی

2و2و2 ON/OFF  : روشن و خاموش

3و2و2  MODE : تغییر واحد وزن کشی

4و2و2  (TARE ) : برای وزن کشی خالص یا صفر کردن استفاده می شود ، برای فعال کردن عمل پارسنگ دکمه TARE را فشار دهید تا نمایشگر وزن صفر را نشان دهد برای صفر کردن وزن منفی نیز از دکمه TARE استفاده کنید .

نحوه راه اندازی سیستم ترازو آزمایشگاهی کیا :

برای راه اندازی ترازو نیاز به 4 عدد باتری نیم قلمی یا یک ورودی ACمی باشد ، قبل از استفاده مطمئن باشید که ترازو به برق متصل است و یا دارای باتری می باشد برای وزن کشی ترازو را بر روی یک سطح محکم و مسطح قرار داده و آن را به دور از هر رطوبت و امواج رادیویی قراردهید در صورت نیاز شما می توانید از تراز بودن سطح نیز اطمینان حاصل کنید .

دکمه ی ON/OFF را فشار دهید تا ترازو روشن شود وقتی ترازو " 0.000" نشان داد آماده به کار است و شما می توانید با قرار دادن نمونه وسط کفه ی ترازو دیجیتال وزن کشی کنید .

واحدهای وزن کش :

ترازو می تواند از واحد های OZ - OZT- DWT - CT - GN - G جهت وزن کشی استفاده کند برای انتخاب واحد مورد نظراز دکمه ی " MODE " استفاده کنید ، همچنین ترازو آخرین واحد انتخاب شده را به حافظه سپرده و در دفعه ی بعد که ترازو را روشن می کنید از آن واحد استفاده خواهد کرد ، شما می توانید واحد های وزن کشی را وسط عملیات وزن کشی نیز تغییر دهید .

عملکرد پارسنگ :

عملکرد پارسنگ به شما این اجازه را می دهد که وزن خالص مواد را بدون احتساب وزن ظرف آن وزن کشی کنید برای استفاده از این عملکرد ابتدا ترازوی دیجیتال را در حالت عادی روشن کنید و منتظر بمانید تا صفحه نمایش صفر شود سپس ظرف مورد نظر را بر روی آن قرار دهید سپس دکمه ی "TARE" را فشار داده تا وزن ظرف احتساب نشود و ماده ی مورد نظر را جهت وزن کشی داخل ظرف قرار دهید ، حالا اگر شما ظرف را از روی پلتفرم جا به جا کنید با وزن منفی روبه رو خواهید شد که جهت بر طرف کردن این موضوع دوباره دکمه ی "TARE " را فشار دهید .

عملکرد شمارشگر :

  • ترازو را روشن کنید و منتظر بمانید تا نمایشگر صفر شود .
  • تعداد نمونه را بر روی ترازو قرار دهید (75و50و25ویا 100 عدد )
  • دکمه ی (PCS) را فشار داده وبرای 2 ثانیه نگه دارید . تا ترازو عددی تصادفی را نشان دهد برای مثال "100"
  • از دکمه ی " MODE" جهت انتخاب تعداد قرار داده شده نمونه برروی ترازودیجیتال استفاده کنید .
  • دکمه ی " PCS" را برای تایید عملیات های بالا فشار دهید حالا در گوشه ی نمایشگر ترازو حرف PCS نشان داده خواهد شد که نشانگر این است که ترازو در حالت شمارشگر می باشد .
  • تعداد نمونه ی قرار داده شده بر روی ترازو را بردارید .
  • حالا می توانید هر تعداد ازنمونه را برروی ترازو قراردهید تا نمایشگرترازوی دیجیتال تعداد آن را نشان دهد .
  • حالا شما می توانید با استفاده از دکمه های " PCS"و " MODE" حالت وزن کشی یا شمارشگر را انتخاب کنید .

کالیبراسیون ترازو :

ترازوی دیجیتال را روشن کنید و منتظر بمانید تا نمایشگر ترازو صفر شود ، سپس دکمه ی "MODE" را فشار دهید دکمه ی " MODE" را دوباره فشار دهید وزن خواسته شده به صورت 0000 که همان 20 گرم می باشد را روی کفه ترازو قرار دهید و صبر کنید تا " PASS" در صفحه نمایش نشان داده شود سپس وزنه را بردارید و ترازو را خاموش کنید تا کالیبراسیون انجام شود .


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 7 تير 1396برچسب:, :: 10:43 :: توسط : مینا نیکنام

درباره وبلاگ
دیجی اسکال با ایجاد وبلاگ جامع مقالات ترازو سعی داشته خریداران را با انواع ترازو و کارایی ترازو ها آشنا سازدشماره تماس : 33510970-021 |33510969 -021 برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت http://scale.ir/ مراجعه فرمایید . آدرس : خیابان ازادی -بعد از استاد معین - ابتدای خیابان دکتر هوشیار- پلاک ٨٣ - واحد ٣ - طبقه 3
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ جامع مقالات ترازو و آدرس scalearticles.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: