جامع مقالات ترازو
مقالات ترازو

 مناسب برای توزین مواد غذایی در آشپزخانه منازل می باشد ، ترازو محک برای استفاده در آشپزخانه ی منازل نیز ترازو دیجیتالی نیز تهیه دیده است که نیاز کاربران خانگی را نیز بر طرف ساخته است ، استفاده از ترازو محک بسیار ساده می باشد و در صورت عدم استفاده از ترازو، دستگاه به صورت اتوماتیک برای ذخیره ی بیشتر باتری به حالت خاموشی موقت رفته و با قرار دادن مواد به حالت روشن باز می گردد .

ظاهر شکیل و رنگ بندی متنوع ترازوی دیجیتال موجب می گردد تا انتخاب مشتریان در نوع رنگ محدود نبوده و بر اساس ویترین منزل ، ترازو آشپزخانه نیز تنوع داشته و مطابق با سلیقه و خواست مشتری انتخاب گردد ، مدل ترازوی دیجیتال به صورت بدون علمک بوده و کاربر در زمان استفاده با علمک دستگاه مشکل نخواهد داشت و برای آشپزخانه ی منازل ترازو بدون علمک بسیار مناسب تر از مدل علمک دار است .

قیمت ترازو بسیار مناسب بوده و در قیاس با کیفیت کار محصول می توان گفته مبلغ دستگاه بسیار کم تر از کیفیت ترازو می باشد .

ترازو خانگی محک متاسفانه دارای گارانتی نمی باشد اما کیفیت ترازو مورد تایید digi scale بوده و به مدت 1 ماه دستگاه توسط این مرکز برای اطمینان مشتریان گارانتی می گردد .

جهت تعمیر ترازو و استفاده از خدمات با مشاورین ما در قسمت خدمات پس از فروش ترازو تماس حاصل نمایید .
مشخصات کلی

ترازو آشپزخانه محک در گروه ترازو خانگی قرار گرفته است که در آشپزخانه ی منازل مورد استفاده قرار می گیرد و تغذیه ترازو تنها از طریق باتری می باشد و تنها در مدل سینی تخت عرضه می گردد .

مشخصات ویژه ترازو آشپزخانه محک

    وزن ترازو 620 گرم می باشد که امکان جا به جایی آسان را ایجاد می نمایید
    ظرفیت دستگاه 5 کیلو گرم می باشد که این توزین با حساسیت 2 گرم انجام می گیرد
    نوع نمایشگر ترازو آشپزخانه به صورت LCD BACK LIGHT می باشد که موجب ذخیره برق بیشتری می گردد
    نوع باتری ترازو به صورت کتابی با تغذیه 9V می باشد
    ترازو محک مناسب برای استفاده در منازل
    دارای تنوع رنگ
    ترازوی محک ساخت ایران


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 11 مرداد 1394برچسب:, :: 10:0 :: توسط : مینا نیکنام

ساخت چین با برند کمری می باشد که در میان ترازو های چینی موجود در بازار دارای کیفیت بیشتری است ، ترازوی دیجیتال معرفی شده به صورت ترازو بدون علمک می باشد که بیشتر در آشپزخانه ی منازل مورد استفاده قرار می گیرد .

در آشپزخانه ی منازل جهت بسته بندی مواد از ترازوی گرمی استفاده می نمایند که دارای دقت بالایی باشد و از سویی نیز ظاهر شکیل و کوچکی داشته باشد ترازوی دیجیتال آشپزخانه مدل کمری انتخاب مناسبی خواهد داشت .

ترازو کمری با دقت 5 گرم در ظرفیت 10 کیلو گرم توزین می نماید ، تغذیه ترازو از باتری می باشد که باتری ترازو به مدت بسیار طولانی برق به دستگاه می رساند زیرا دستگاه با آماده به کار موقت در زمان عدم استفاده از ترازو ، باتری را ذخیره نگه می دارد .

دیجی اسکال ترازوی دیجیتال را جهت مصارف خانگی تایید و کیفیت توزین ترازوی خانگی را تضمین می نماید ، جهت تعمیرات ترازوی دیجیتال با واحد خدمات ما تماس بگیرد تا در اسرع وقت جهت تعمیر ترازو ارسال گردد .
مشخصات کلی

ترازوی آشپزخانه ی کمری مناسب جهت استفاده در آشپزخانه ی منازل می باشد از سویی دیگر نیز از ترازوی دیجیتال در قسمت بسته بندی مواد نیز قابل استفاده است .
ویژگی های ترازوی آشپزخانه ی کمری

    توزین دقیق با سرعت بالا
    ظرفیت ترازو 5 کیلو گرم با دقت 1 گرم
    نمایشگر کاملا واضح led با امکان رویت از فاصله ی چند متری
    بدنه ی پلاستیکی مقاوم از جنس abs فشرده
    سینی توزین ترازو از جنس شیشه ی نشکن
    ابعاد ترازوی دیجیتال 18 × 20 سانتی متر
    توزین ترازو در چندین واحد وزنی
    ترازو دیجیتال ساخت چین

مدل ترازوی خانگی ظرفیت توزین دقت در خطا  ابعاد ترازوی دیجیتال 
ترازو خانگی کمری 5 کیلو گرم 1 گرم 20 × 18 سانتی متر

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 11 مرداد 1394برچسب:, :: 9:59 :: توسط : مینا نیکنام

ساخت کارخانه ی تایوانی جادور می باشد که تمامی محصولات خود را با گارانتی 12 ماه ارائه می دهد ، دستگاه jk-01 ترازوی خانگی محسوب می گردد که برای توزین مواد غذایی در آشپزخانه ی منازل مورد استفاده قرار می گیرد .

ترازوی خانگی معرفی شده با ظرفیت 3 کیلو گرم و دقت توزین 1 گرم جهت توزین مواد گرمی در آشپزخانه ی منازل به کار می رود ، بدنه ی ترازو از جنس پلاستیک فشرده و کاسه ی پلاستیکی شفاف می باشد که قابل شست و شو می باشد ، تغذیه ی ترازو توسط باتری می باشد .

دیجی اسکال نمایندگی فروش ترازوی دیجیتال آشپزخانه دستگاه معرفی شده را دارای کیفیت و عمر طولانی معرفی می نماید ، جهت تعمیر ترازو و یا اطلاع از قیمت ترازوی دیجیتال با مشاورین ما تماس حاصل نمایید .
مشخصات کلی

ترازوی آشپزخانه ی جادور مدل jk-01 جهت استفاده در آشپزخانه ی منازل طراحی شده است و بر خلاف تصوری که از ترازوی آشپزخانه ایجاد شده است این ترازو دارای کیفیت فوق العاده ای در توزین است .
ویژگی های ترازوی آشپزخانه ی جادور مدل jk-01

    ترازوی خانگی با امکان جا به جایی آسان
    نمایشگر بسیار واضح lcd
    پارسنگ الکترونیکی
    دارای دو کلید عملیاتی
    ترازوی آشپزخانه با امکان خاموشی موقت در صورت عدم استفاده از ترازو
    بدنه ی ترازو پوشیده شده از پلاستیک abs فشرده
    قطر کاسه ی ترازو 120
    ابعاد دستگاه 190 × 140 × 40 میلیمتر
    وزن ترازوی دیجیتال 290 گرم
    ترازو آشپزخانه ی جادور ساخت تایوان

مدل ترازوی آشپزخانه ظرفیت توزین  دقت در توزین ابعاد ترازوی خانگی
jadever jk01-3000 3 کیلو گرم 1 گرم 190 × 140 × 40 میلیمتر
jadever jk01-1000 1 کیلو گرم 0/5 گرم 190 × 140 × 40 میلیمتر
jadever jk01-500 500 گرم 0/1 گرم 190 × 140 × 40 میلیمتر

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 11 مرداد 1394برچسب:, :: 9:58 :: توسط : مینا نیکنام

درباره وبلاگ
دیجی اسکال با ایجاد وبلاگ جامع مقالات ترازو سعی داشته خریداران را با انواع ترازو و کارایی ترازو ها آشنا سازدشماره تماس : 33510970-021 |33510969 -021 برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت http://scale.ir/ مراجعه فرمایید . آدرس : خیابان ازادی -بعد از استاد معین - ابتدای خیابان دکتر هوشیار- پلاک ٨٣ - واحد ٣ - طبقه 3
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ جامع مقالات ترازو و آدرس scalearticles.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: