جامع مقالات ترازو
مقالات ترازو

 با کیفیت بسیار بالایی طراحی و تولید شده است. این ترازو از پلاستیک ABS ساخته شده است. جنس سینی از استیل ضد زنگ است که به دلیل دقت بالای محصول، دور آن را محفظه ای شیشه ای فرا گرفته تا وزن به دست آمده دقیق تر باشد. مدل XE-H-B دارای ظرفیت توزین 3 کیلوگرم و همچنین دقت آن نیز 0.05 گرم برآورد شده است. در این محصول از طراحی ارگونومیک برای پخش یکسان وزن ترازو استفاده شده است؛ به طوری که با یکدست به راحتی می توان ترازو را جا به جا کرد. البته میسر شدن این موضوع را باید مدیون وزن 1.39 کیلوگرمی آن بود که این موضوع هم جز درایت و دقت در طراحی نیست.
صفحه نمایش محصول از نوع LCD است که نور پس زمینه نارجی رنگش جلوه زیبایی به آن داده است که علاوه بر آن، خوانایی صفحه را در هر شرایط نوری ای به ارمغان می آورد. از دیگر قابلیت های این محصول می توان به وجود درگاه های متعدد برای اتصال ترازو به پرینتر و نمایشگر دوم اشاره کرد. البته که قابلیت اتصال به کامپیوتر نیز میسر شده و حتی برنامه کامپیوتر آن نیز توسط خود شرکت طراحی شده است. انرژی این ترازو از 4 باتری قابل تعویض AA تامین می شود که بسته به ظرفیت باتری، طول عمر مناسبی را ارائه می دهد.
خصوصیات :
-دقت بسیار بالا
- محفظه توزین
- قابلیت اتصال به دستگاه های دیگر
- استفاده بدون لمس دکمه با استفاده از سنسور IR
- باتری قابل تعویض

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 5 شهريور 1396برچسب:, :: 12:57 :: توسط : مینا نیکنام

درباره وبلاگ
دیجی اسکال با ایجاد وبلاگ جامع مقالات ترازو سعی داشته خریداران را با انواع ترازو و کارایی ترازو ها آشنا سازدشماره تماس : 33510970-021 |33510969 -021 برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت http://scale.ir/ مراجعه فرمایید . آدرس : خیابان ازادی -بعد از استاد معین - ابتدای خیابان دکتر هوشیار- پلاک ٨٣ - واحد ٣ - طبقه 3
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ جامع مقالات ترازو و آدرس scalearticles.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: