جامع مقالات ترازو
مقالات ترازو

 برای خرید باسکول بهتر است با انواع آن آشنایی داشته باشید سایت دیجی اسکال بهترین گزینه برای آشنایی با انواع باسکول می باشد انواع باسکول در سایت فروشگاهی دیجی اسکال عرضه می گردد تا مشتریان زمان خرید باسکول دیجیتال حق انتخاب داشته و باسکول دیجیتالی را خرید نمایند که با توجه به نوع استفاده از باسکول باشد ، باسکول در مدل های باسکول فروشگاهی ، باسکول صنعتی و غیره قابل انتخاب است .

انواع باسکول به اختصار :

باسکول فروشگاهی : این عبارت به باسکول زمینی اختصاص می یابد که در فروشگاه ها و مغازه ها مورد استفاده قرار میگیرد و دارای بدنه ای معمولی نسبت به مدل های صنعتی دارد ، باسکول فروشگاهی دارای دقت پایین و نهایتا در ظرفیت 500 کیلو گرم قابل انتخاب می باشد , بهترین باسکول فروشگاهی مختص به باسکول پند و باسکول محک می باشد که در گروه پیشنهاد ویژه ی دیجی اسکال قرار گرفته است .

باسکول صنعتی : دستگاهی که به باسکول صنعتی معرفی می گردد نسبت به فروشگاهی ها دارای بدنه ی مقاوم تر و محکم تر بوده و در برابر ضربه و فشار دارای مقاومت بالایی است و دارای ضربه ی گیر و داوم بالا در توزین های پی در پی در کارخانه ها دارد ، در این گروه باسکول نیز بهترین باسکول صنعتی مختص به محک و پند می باشد و مجددا در گروه پیشنهاد ویژه ی دیجی اسکال قرار گرفته است ، باسکول صنعتی باید با توجه به نوع استفاده ازباسکول و محیط و مواد مورد توزین باسکول نیز توجه نمود تا انتخاب دستگاه انتخاب ایده الی باشد .

باسکول آویز : دستگاه آویز به توزین از زیر اختصاص دارد و به صورت توزین از فاصله ای بالاتر از زمین انجام می گیرد ، باسکول سقفی یا آویزی در ظرفیت های متفاوت تولید می گردد و دارای قلاب جهت آویز شدن از سقف و آویز شدن از جرثقیل مورد استفاده می گردد که به باسکول جرثقیل نیز معرفی می گردد ، باسکول آنی لود و باسکول پند در این گروه شناخته شده و مورد تایید می باشد .

باسکول جاده ای : گروه دیگری از باسکول زمینی وجود دارد که برای توزین بار ماشین های سنگین به کار می رود و ماشین ها برای توزین بار بر روی باسکول حرکت نموده و توسط باسکول جاده ای توزین می گردند و این باسکول در ظرفیت های باسکول 60 تنی ، باسکول 50 تنی ، باسکول 20 تنی بیشترین استفاده را دارند ، در گروه باسکول جاده ، باسکول پند برترین برند شناخته شده است و خرید باسکول باید پس از بازدید و براورد منطقه ی نصب باسکول صورت پذیرد .

دیجی اسکال مرکز فروش و خدمات پس از فروش باسکول دیجیتال بوده و برترین برند های موجود را ارائه می نماید دیجی اسکال با داشتن سابقه ی طولانی در زمینه فروش باسکول بهترین مشاور جهت خرید خواهد بود و متناسب با کار و استفاده باسکول دیجیتال را پیشنهاد نموده و برترین برند ها را اعلام می نماید .

جهت اطلاع از قیمت باسکول در مدل های متفاوت و امکان مقایسه ی دستگاه ها به قسمت محصولات مراجعه نمایید و با کلیک بر روی هر محصول قابلیت های باسکول را مطالعه نمایید .

 آدرس : میدان آزادی خیابان محمد علی جناح نرسیده به پمپ بنزین و بانک ملت پلاک 55 واحد 2

خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123

نمایندگی های فروش : 02166919619 - 02133124701 - 02133510970

همراه : 09123124701


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 16 آذر 1393برچسب:, :: 10:4 :: توسط : مینا نیکنام

ترازوی آزمایشگاهی AND که گران قیمت ترین ترازوی دیجیتالی است و دارای قطعات فوق حساس آزمایشگاهی کیفیت بدنه ، ساختار نیرومند و توزین دقیق ترازو از ویژگی های برجسته ی AND می باشد بنابر این تعمیرات آن نیز تنها توسط ابزار دقیق دیجیتالی صورت می پذیرد
ترازوی آزمایشگاهی and ساخت ژاپن می باشد و تمامی قطعات ترازو به صورت وارداتی می باشد ، تعمیرات ترازوی آزمایشگاهی and  بهتر است در نمایندگی ها و توسط افراد کاملا مجرب صورت پذیرد .
جهت اطلاع از قیمت تعمیر ترازوی آزمایشگاهی AND قبل از اعمال تعمیرات می توانید با مطرح نمودن مشکل ترازو از هزینه ی تعمیرات ترازو اطلاع یابید و سپس در مورد تعمیر ترازو تصمیم بگیرید ، دیجی اسکال یکی از نمایندگی های فعال ترازوی آزمایشگاهی با برند AND شناخته شده است و تعمیرات صورت گرفته در مرکز دیجی اسکال دارای گارانتی با استفاده از قطعات فابریک و اصلی می باشد ، تمامی قطعات ترازو دارای لیبل قیمت از کمپانی AND می باشد و قابل پیگیری در صورت مشاهده تخلف است .
بروز مشکل در ترازو آزمایشگاهی با برند AND بسیار کم دیده می شود اما با خراب شدن ترازو هزینه ی تعمیرات نیز در مقایسه با مدل های دیگر بالاتر می باشد و با تعمیر ترازو آزمایشگاهی در نمایندگی های غیر مجاز امکان بروز مشکل های دیگر و حتی تخریب ترازو وجود دارد از این رو از تعمیرگاهی که ترازو را به تعمیر می سپارید مطمئن گردید .
تعمیرات ترازو تخصص ماست قبل از اقدام به تعمیرات ترازوی آزمایشگاهی حتما از اصلی بودن قطعات اطلاع یابید ، جهت اطلاع از قیمت ترازوی آزمایشگاهی می توانید به صفحه ی محصولات ترازو AND مراجعه و از قیمت ترازو اطلاع یابید .

 آدرس : میدان آزادی خیابان محمد علی جناح نرسیده به پمپ بنزین و بانک ملت پلاک 55 واحد 2

خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123

نمایندگی های فروش : 02166919619 - 02133124701 - 02133510970

همراه : 09123124701


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 2 آذر 1393برچسب:, :: 14:33 :: توسط : مینا نیکنام

همان طور که می دانید برای هر خریدی اطلاعاتی لازم می باشد که بسیار مهم است و و اگر به اشتباه و توسط افراد بی اطلاع به این اطلاعات دست یابید خرید شما دچار مشگل شده و خریدی اشتباه خواهید د اشت خرید باسکول برای فروشگاه یا کارخانه کار ساده ای نیست و اگر خریدار توسط افراد بی اطلاع گمراه شود و انتخاب اشتباهی داشته باشد ممکن است به پرداخت هزینه هایی چندین برابر تصور دچار گردد ، قیمت باسکول نیز بر گمراه شدن و انتخاب اشتباه دامن می زند .
زمان خرید باسکول یکی از گزینه هایی که برای خریدار اهمیت زیادی دارد قیمت باسکول دیجیتال می باشد حتی گروهی نیز اساس خرید بر پایه ی قیمت باسکول قرار می دهند در صورتی که با کم هزینه نمودن در خرید باسکول دیجیتال نه تنها هزینه کم نشده بلکه ممکن است در انجام کار کاربر با باسکول و سرعت توزین تاثیر گذاشته و سختی کار چندین برابر نماید در مجموع خرید باسکول نا موفق می گردد و خریدار جهت بر طرف نمودن مشکل خود مجبور به هزینه نمودن مجدد می گردد در صورتی که اگر خرید بر پایه ی کیفیت و سرعت توزین و قابلیت های کار صورت پذیرد ، خریدی موفق خواهد بود .
باسکول دیجیتال دارای انواع گوناگونی می باشد و انتخاب باسکول باید بر اساس نیاز کار و در جهت ساده نمودن کار صورت پذیرد ، در دیجی اسکال شرایط فراهم است تا انتخاب باسکول صحیح و بر اساس درستی صورت پذیرد و تمامی تلاش پرسنل دیجی اسکال برای راهنمایی درست و دقیق مشتریان به کار گرفته شده است .
دیجی اسکال نمایندگی فروش انواع باسکول ، کیفیت دستگاه های معرفی شده را تایید می نماید و قیمت باسکول ثبت شده در محصولات را به روز اعلام می نماید .
 آدرس : میدان آزادی خیابان محمد علی جناح نرسیده به پمپ بنزین و بانک ملت پلاک 55 واحد 2

خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123

نمایندگی های فروش : 02166919619 - 02133124701 - 02133510970

همراه : 09123124701


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 2 آذر 1393برچسب:, :: 14:32 :: توسط : مینا نیکنام

از آنجا که فروش ترازو نیز مورد بسیار مهمی می باشد باید از قیمت ترازو ها اطلاع دقیق و به روزی داشته باشید  که در دیجی اسکال این امکان فراهم می باشد فروش ترازوی دیجیتال در دیجی اسکال بر اساس تعرفه ی مصوب صورت می پذیرد و قیمت ترازو ها کاملا به روز و دقیق ثبت می گردد ، جهت اطلاع از قیمت ترازوی دیجیتال با کلیک بر روی هر محصول می توانید قیمت و توضیحات کامل مربوط به هر ترازو را مطالعه نمایید .

ترازو انواع گوناگونی دارد که با توجه به نوع استفاده و کاربری ترازو به گروه های متفاوتی تقسیم می گردد ، انتخاب ترازو با در نظر گرفتن نوع فعالیت تعیین می گردد ، دیجی اسکال قبل از خرید ترازو به شما پیشنهاد مشاوره می دهد زیرا با مشاوره می توانید از تجربه ی مفید مشاورین استفاده نمایید .
علاوه بر فروش ترازوی دیجیتال در دیجی اسکال امکان معاوضه ی ترازوی دست دوم با ترازوی دیجیتالی نو وجود دارد از سویی نیز امکان معاوضه ی ترازو دست دوم با ترازوی دست دوم مدل دیگر فراهم است ، معاوضه ی ترازو تنها با ترازوی محک و ترازوی پند امکان پذیر است و در صورتی که مشتری دارای یکی از این دو ترازو باشد می تواند ترازو را به شرکت فروخته و ترازوی جدید خریداری نماید ، در انتخاب ترازو نیز پیشنهاد دیجی اسکال ابتدا ترازو پند و ترازو محک می باشد زیرا این دستگاه ها تنها ترازو هایی هستند که پس از مدتی استفاده امکان تعویض داشته و ترازوی دیجیتال بعد از مدتی استفاده حتی طولانی مدت امکان تعویض را دارد .
مقاومت ترازوی محک و ترازوی پند در استفاده بسیار بالا است به صورتی که پس از چندین سال استفاده هنوز ترازو پاسخ گو بوده و قابل خرید و انتقال می باشد .

 آدرس : میدان آزادی خیابان محمد علی جناح نرسیده به پمپ بنزین و بانک ملت پلاک 55 واحد 2

خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123

نمایندگی های فروش : 02166919619 - 02133124701 - 02133510970

همراه : 09123124701


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 2 آذر 1393برچسب:, :: 14:30 :: توسط : مینا نیکنام

فروش ترازو و تعویض ترازو در دیجی اسکال امکان پذیر می باشد و مشتریانی که قصد فروش ترازوی دیجیتال را دارند می توانند با ارائه ی ترازو با شرکت معامله و ترازو دیجیتال و را به شرکت بفروشند از سویی نیز می توانند ترازوی دست دوم خود را با ترازوی دیجیتال نو تعویض نمایندکه این ویژگی بسیار خوب دیجی اسکال می باشد .
ممکن است شما ترازوی دیجیتالی داشته باشید که مدت زیادی است که از آن استفاده نموده اید و تمایل دارید ترازو را تعویض و مدل جدید ترازو را خریداری نمایید ، از این طریق دیجی اسکال ترازوی قدیمی شما را به قیمت مناسبی برداشته و ترازوی جدید را با نصب و راه اندازی و آموزش به شما تحویل می دهد ، به این نکته توجه داشته باشید که تنها ترازو دیجیتالی قابل تعویض می باشد که ترازوی محک یا ترازوی پند باشد زیرا این دو ترازو تنها دستگاه هایی هستند که پس از استفاده ی طولانی مدت قابل خریداری و تعویض می باشند .
ترازو محک و ترازو پند سالیان درازیست که در حال تولید می باشند و بهترین انتخاب در خرید ترازو هستند زیرا با انتخاب ترازوی محک یا ترازوی پند می توانید پس از مدت طولانی استفاه مجدد ترازو به قیمت بسیار مناسب به شرکت فروخته و ترازوی دیجیتال جدید را خریداری نمایید .
روش فروش ترازو به شرکت به گونه ای است که ابتدا از محک یا پند بودن ترازو اطلاع می یابید سپس با نمایندگی ترازو در دیجی اسکال هماهنگ نموده و ترازو به دفتر انتقال می دهید پس از کارشناسی ترازو به دستگاه قیمت داده و مشتری می تواند ترازوی جدید را انتخاب نماید .
جهت اطلاع از قیمت ترازو به صفحه ی محصولات ترازوی دیجیتال مراجعه نمایید .


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 2 آذر 1393برچسب:, :: 14:29 :: توسط : مینا نیکنام

درباره وبلاگ
دیجی اسکال با ایجاد وبلاگ جامع مقالات ترازو سعی داشته خریداران را با انواع ترازو و کارایی ترازو ها آشنا سازدشماره تماس : 33510970-021 |33510969 -021 برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت http://scale.ir/ مراجعه فرمایید . آدرس : خیابان ازادی -بعد از استاد معین - ابتدای خیابان دکتر هوشیار- پلاک ٨٣ - واحد ٣ - طبقه 3
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ جامع مقالات ترازو و آدرس scalearticles.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: