جامع مقالات ترازو
مقالات ترازو

 گروهی از باسکول آویزی می باشد که به جای قلاب آویزی از چهار چنگک جهت آویز نمودن گوشت بر روی باسکول تشکیل شده است که موجب رعایت بهداشت بیشتری در سوپر پروتئینی ها می گردد ، قیمت باسکول به نسبت باسکول زمینی پایین تر بوده و کاربری دستگاه نیز ساده تر می باشد ،بدنه ی باسکول دیجیتال کاملا ضد گرد و غبار ، قابلیت استفاده از باتری پشتیبان در صورت عدم دسترسی از برق ،نمایشگر باسکول پند به صورت چراغی واضح ،قابلیت رویت از مسیر دور، دارای ریموت کنترل جهت تنظیم باسکول فروشگاهی از مسیر دور ،ظرفیت توزین ٥٠٠ کیلوگرم با دقت ١٠٠ گرم ، قابلیت استفاده از باسکول در دمای ٤٠+~١٠- درجه ی سانتی گراد،امکان گردش قلاب آویزی باسکول تا ٣٦٠ درجه ، وزن باسکول دیجیتال ٥ کیلو گرم ، بهترین روش استفاده از باسکول در فروشگاه های سوپر پروتئین و سوپر گوشت ،بهداشتی ترین روش جهت توزین،امکان آویز نمودن گوشت بر روی باسکول دیجیتالی ،دارای ١٤ ماه گارانتی مروری کلی بر مشخصات و ویژگی های باسکول معرفی شده می باشد .

 


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 24 آذر 1394برچسب:, :: 14:29 :: توسط : مینا نیکنام

ترازوی فوق ساخت کشور ژاپن دارای ظرفیت ٣٠ کیلو گرم با دقت ١ گرم دارای بدنه ی مقاوم و ظاهر بسیار شکیل می باشد که جهت استفاده در آزمایشگاه های صنعتی و کارخانه به عنوان ترازوی آزمایشگاهی مناسب می باشد ،دارای ١٢ ماه گارانتی و رعایت بالاترین استاندارد توزین و دقت فوق العاده در توزین وسرعت بی نظیر در پایدار شدن وزن و  همچنین بدنه ی ترازو پوشیده شده از استیل و پلاستیک فشرده ی بسیار مقاوم و دارای نمایشگر دو طرفه ی واضح چراغی و تغذیه ترازوی دیجیتالی توسط برق و باتری پشتیبان و صفر کننده و پارسنگ دستی و پارسنگ الکترونیکی از ویژگی های این ترازو است .

 

  
   شماره تماس :٠٢١٦١٢٣

 


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 24 آذر 1394برچسب:, :: 14:26 :: توسط : مینا نیکنام

ترازوی فوق مختص شمارش قطعات بسیار ریز گرمی مانند آی سی ،مقاومت و خازن ها می باشد که بسیار کوچک بوده و وزن بسیار کمی دارند و برای توزین و شمارش این قطعات نیاز به ترازو با دقت بالایی می باشد که معادل یک دهم یا دو دهم گرم باشد ، ترازو دارای ١٢ ماه گارانتی وهمچنین ترازو ساخت کشور تایوان می باشد از ویژگی ترازو دقت در توزین و سرعت در پایدار شدن وزن و بدنه ی ترازو پوشیده شده از پلاستیک فشرده است ،نمایشگر ترازوی دیجیتال LCD با پشت زمینه ی چراغی و تغذیه توسط برق و باتری پشتیبان می باشد .




ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 24 آذر 1394برچسب:, :: 14:25 :: توسط : مینا نیکنام

کاربری ترازو محک بسیار ساده می باشد که جهت استفاده از این دستگاه نیاز به سواد چندانی نیست ،دقت بالا در توزین کالا و سرعت مناسب در پایدار شدن وزن، نمایشگر کاملا واضح led با وضوح بالا،بدنه پوشیده شده از پلاستیک فشرده با امکان انتخاب رنگ ،سینی ترازو در دو مدل تخت و لبه دار ،دارای ٣٥ حافظه ی مستقیم و ١٠٠٠ حافظه ی غیر مستقیم ،دارای باطری ترازو جهت استفاده در زمان قطع برق شهر ،دارای سه نمایشگر وزن ، قیمت ، قیمت کل از جمله ویژگی های ترازوی فوق می باشد .


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 10 آذر 1394برچسب:, :: 14:18 :: توسط : مینا نیکنام

باسکول صنعتی با ظرفیت ٢٠٠٠ کیلو گرم که به باسکول ٢ تنی نیز معرفی می گردد ، باسکول دیجیتالی کاملا صنعتی می باشد که در کارخانه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد ، خرید باسکول برای فروشگاه ها مناسب نیست ، باسکول فوق به مدت ١٢ ماه گارانتی دارد ، قابلیت اتصالباسکول به نمایشگر پرینتر دار و چاپگر جانبی ، باسکول دیجیتال دارای چهار لودسل در چهار گوشه ی سینی توزین از جمله ویژگی های این باسکول می باشد .
 

مدل باسکول ظرفیت توزین دقت در توزین  ابعاد
باسکول صنعتی ٢٠٠٠ kg ٢٠٠٠ کیلو گرم ٥٠٠ گرم ١٥٠ × ١٥٠ سانتی متر 

 


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 10 آذر 1394برچسب:, :: 14:17 :: توسط : مینا نیکنام

ترازو دیجیتال محک با ظرفیت ٥٠ کیلو گرم و حساسیت توزین ٢ گرم ، ترازو دارای گارانتی ٢٤ ماه می باشد این ترازو محک مدل بدون علمک بوده و نمایشگرترازو بر روی بدنه به صورت دو طرفه قرار گرفته است با امکان اتصال به چاپگر جانبی ،امکان اتصال ترازو به کامپیوتر از طریق کابل و نرم افزار در صورت تمایل ،پارسنگ دستی برای محاسبه ی دقیق کالا ،دارای حافظه ی مستقیم و غیر مستقیم کالا به تعداد ١٠٣٥ عدد، ترازو دارای قطعه شمار داخلی که به ترازو قطعه شمار نیز شناخته می شود ،نمایشگر ها قابل رویت از فاصله ی نیم متری ،دارای دو عدد سینی تخت و لبه دار داخل پک ترازو می باشد .

مشخصات  :

نوع کاربری : ترازو فروشگاهی

شماره تماس :٠٢١٦١٢٣


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 10 آذر 1394برچسب:, :: 14:16 :: توسط : مینا نیکنام

باسکول دیجیتال آویز آنی لود به صورت آویز شدن از سقف و یا آویز گشتن از جرثقیل امکان استفاده دارد ، باسکول آویز دارای  ریموت کنترل جهت تنظیم باسکول از مسیر دور می باشد .
مشخصات کلی دستگاه شامل :
برند :
آنی لود  

ظرفیت : 1000 کیلو گرم
دقت در توزین : 200 گرم
نوع کاربری : باسکول صنعتی

دارای 12 ماه گارانتی






شماره تماس :0216123


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 1 آذر 1394برچسب:, :: 10:27 :: توسط : مینا نیکنام

دارای دقت 2 گرم در توزین مواد با ظرفیت35 کیلو گرم می باشدو امکان محاسبه اقلام غیر وزنی دارد  و  دارای 35 حافظه مستقیم و 1000 حافظه غیر مستقیم می باشد.متعلقات ترازو شامل دو عدد سینی تخت پلاستیکی و سینی لبه دار استیل است و جنس بدنه ی ترازو نیز از پلاستیک فشرده می باشد که در برابر نور خورشید تغییر رنگ نمی دهد دارای 25 ماه گارانتی می باشد .

برند :محک
مدل : MDS 15000 AP - 35 KG
ظرفیت :35 کیلوگرم
دقت در توزین :2 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی




شماره تماس :0216123
مدلهای مشابه :

ترازو محک 50 کیلویی مدل 15000AP

1 - دقت 2 گرم در توزین مواد با ظرفیت 50 کیلو گرم می باشد . 2 - امکان محاسبه اقلام غیر وزنی 3 - دارای 35 حافظه مستقیم و 1000 حافظه غیر مستقیم می باشد . 4 - دارای 25 ماه گارانتی می باشد .
گارانتی : 24 ماه
برند : محک
مدل : MDS 15000 AP - 50 KG
ظرفیت : 50 کیلو گرم
دقت در توزین : 2 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی

ترازو محک 35 کیلویی مدل 15000BP

1 - دارای دقت 2 گرم در توزین مواد با ظرفیت 35 کیلو گرم می باشد . 2 - دارای تنوع رنگ در خرید ترازو می باشد . 3 - بدون علمک بوده و نمایشگر به صورت دو طرفه بر روی ترازو قرار گرفته است .
گارانتی : 24 ماه
برند : محک
مدل : MDS 15000 BP - 35 KG
ظرفیت : 35 کیلو گرم
دقت در توزین : 2 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی

ترازو محک 50 کیلویی مدل 15000BP

1 - ترازو بدون علمک بوده و به صورت رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد . 2 - دقت در توزین 2 گرم می باشد . 3 - دارای پرینتر داخلی با امکان صدور فاکتور اقلام غیر وزنی می باشد .
گارانتی : 24 ماه
برند : محک
مدل : MDS 15000 BP - 50 KG
ظرفیت : 50 کیلو گرم
دقت در توزین : 2 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 1 آذر 1394برچسب:, :: 10:24 :: توسط : مینا نیکنام

درباره وبلاگ
دیجی اسکال با ایجاد وبلاگ جامع مقالات ترازو سعی داشته خریداران را با انواع ترازو و کارایی ترازو ها آشنا سازدشماره تماس : 33510970-021 |33510969 -021 برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت http://scale.ir/ مراجعه فرمایید . آدرس : خیابان ازادی -بعد از استاد معین - ابتدای خیابان دکتر هوشیار- پلاک ٨٣ - واحد ٣ - طبقه 3
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ جامع مقالات ترازو و آدرس scalearticles.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: