جامع مقالات ترازو
مقالات ترازو

باسکول نفرکش پند مدل Storm از جمله جدیدترین محصولات این شرکت ایرانی است که برای استفاده ورزشکاران در باشگاه های ورزشی، و بیمارستان و مطب پزشکان و داروخانه ها تولید شده است. مجموعه جدید تولیدهای این شرکت از طراحی ظاهری بسیار خوبی بهره می برند و کیفیت ساخت درجه یکی دارند. باسکول نفرکش Storm مدعای این مساله است. با استفاده از رنگ الکترواستاتیک ضدخش برای رنگ آمیزی این باسکول و خاصیت مات این رنگ، ظاهر این مدل بسیار چشم نواز است. باسکول پند مدل Storm می تواند تا وزن 200 کیلوگرم را بسنجد و این کار را با 50 گرم حساسیت انجام می دهد که در میان ترازوهای نفرکش رقم بسیار خوبی است. کفه ترازو 40×50 سانتیمتر اندازه دارد و از فولاد ساخته شده است و با روکشی از تسمه تردمیل پوشانده شده است تا اصطکاک لازم برای ایستادن نفر بر روی ترازو ایجاد شود. صفحه نمایشگر بسیار با کیفیتی برای ترازوی نفرکش پند تعبیه شده است که از نوع LED است و توانایی نمایش 6 رقم را دارد. قفل کن وزن خودکار از قابلیت هایی است که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. داشتن باطری قابل شارژ داخلی این امکان را به ترازوی Storm پند می دهد که در صورت نبود برق شهری نیز قابل استفاده باشد. این محصول دارای یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش است.
مزایا :
- ظرفیت نهایی توزین 200 کیلوگرم
- حساسیت 50 گرم
- دارای باطری داخلی قابل شارژ
- کفه فولادی با روکش تسمه تردمیل



ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 26 دی 1396برچسب:, :: 13:6 :: توسط : مینا نیکنام

درباره وبلاگ
دیجی اسکال با ایجاد وبلاگ جامع مقالات ترازو سعی داشته خریداران را با انواع ترازو و کارایی ترازو ها آشنا سازدشماره تماس : 33510970-021 |33510969 -021 برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت http://scale.ir/ مراجعه فرمایید . آدرس : خیابان ازادی -بعد از استاد معین - ابتدای خیابان دکتر هوشیار- پلاک ٨٣ - واحد ٣ - طبقه 3
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ جامع مقالات ترازو و آدرس scalearticles.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: