جامع مقالات ترازو
مقالات ترازو

دارای چرخ بوده و امکان جا به جایی باسکول بدون بلند نمودن دستگاه فراهم است ، دستگاه دارای استاندارد توزین است که می توان کیفیت و عمر طولانی باسکول را تضمین نمود ، ظاهر باسکول مقاوم بوده و کار های صنعتی قابل استفاده است .

باسکول معرفی شده در گروه باسکول فروشگاهی قرار گرفته است و دارای بدنه ی مقاوم بوده که مناسب برای فروشگاه طراحی شده است ، باسکول بی نظیر ساخت ایران می باشد و دارای نمایشگر قابل انتخاب در چندین مدل است شامل سه نمایشگر که در سه ردیف طراحی شده است و امکان محاسبه مبلغ کالای توزین شده را نیز دارد که بیشتر در فروشگاه ها توصیه می گردد و دومین حالت نمایشگر ، تک نمایشگر است که تنها نمایشگر وزن است و نسبت به مدل های دیگر وضوح بالاتری دارد و سومین حالت امکان تولید فاکتور در نمایشگر های ذکر شده است و کاربر زمان خرید باسکول می تواند نوع نمایشگر را به صورت نمایشگر پرینتر دار نیز انتخاب نماید .

دیجی اسکال مرکز فروش و خدمات پس از فروش باسکول بی نظیر بوده و دستگاه را با 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه می نماید .

ویژگی های باسکول دیجیتال بی نظیر 600 کیلو گرم :
    باسکول فروشگاهی با امکان انتخاب در مدل چرخدار و ساده
    ظرفیت توزین باسکول 600 کیلو گرم
    دقت در توزین 100 گرم
    باسکول دیجیتال دارای قطعه شمار داخلی
    ساخت ایران
    12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش باسکول
    باسکول دیجیتال دارای نمایشگر قابل انتخاب توسط مشتری
    قابلیت اتصال به چاپگر
    وزن باسکول در مدل ثابت 63 کیلو گرم و در مدل چرخدار 73 کیلو گرم
    ارتفاع باسکول از سطح زمین در مدل باسکول ثابت 18 سانتی متر
    ارتفاع باسکول از سطح زمین در مدل باسکول چرخدار 33 سانتی متر


شماره تماس :0216123


ارسال شده در تاریخ : شنبه 23 آبان 1394برچسب:, :: 14:26 :: توسط : مینا نیکنام

در گروه ترازوی صنعتی و ترازوی فروشگاهی قرار گرفته است و می توان ترازو را به دلیل مقاومت و کارایی بالا در هر دو گروه قرار داد ، ترازوی دیجیتال ساخت کره با رعایت استاندارد های معتبر توزین است ، دیجی اسکال ترازو را به مدت 12 ماه گارانتی می نماید .

ترازو اکسل ساخت کره بوده و دارای ظاهر شکیل است از ویژگی های برجسته ی ترازو امکان  ارتباط ترازوی دیجیتال با کامپیوتر است که نسبت به نمونه مشابهی که امکان ارتباط با کامپیوتر را دارد متفاوت است و با قرار گیری وزن بر روی کفه ی ترازو وزن را به صورت کاملا آنلاین به کامپیوتر ارسال می نماید در صورتی که در نمونه های مشابه با فشردن کلید مشخصی داده ها به کامپیوتر ارسال می گردند اما در این ترازوی فروشگاهی با قرار گیری کالا به صورت آنلاین وزن انتقال می یابد .

نمایشگر ترازو به صورت lcd back light و نور نمایشگر را بر اساس نور محیط ترازو می توان تنظیم نمود ، دیجی اسکال نمایندگی فروش ترازوی اکسل کیفیت و عمر طولانی ترازو را تایید و تعمیرات ترازوی دیجیتال را پس از اتمام گارانتی با استفاده از قطعات فابریک و اصلی و بر اساس تعرفه ی مصوب انجام می نماید .

مشخصات کلی :

ترازوی اکسل ساخت کره با رعایت استاندارد های معتبر توزین بوده ، ترازو دارای بدنه ی مقاوم و صنعتی می باشد که علاوه بر استفاه در فروشگاه ها قابل استفاده در کارگاه ها و کارخانه ها می باشد .
ویژگی های ترازوی اکسل مدل EXCELL GE30
    ترازوی دیجیتال ساخت کره
    بدنه ی ترازو مقاوم در برابر ضربه و فشار
    ظرفیت توزین 30 کیلو گرم با دقت 5 گرم
    امکان ارتباط ترازو به کامپیوتر به صورت آنلاین
    حالت ارتباط ترازوی دیجیتال به کامپیوتر به صورت توزین و نمایش آنی در کامپیوتر
    نمایشگر ترازو به صورت lcd back light
    محاسبه ی قیمت کالا
    توزین دقیق و سرعت در پایدار شدن وزن
    دارای سه نمایشگر وزن ، قیمت و قیمت کل
    دارای 12 ماه گارانتی


شماره تماس :0216123


ارسال شده در تاریخ : شنبه 23 آبان 1394برچسب:, :: 14:24 :: توسط : مینا نیکنام

 ساخت ایران با بدنه ی مقاوم با ظاهر مناسب آزمایشگاهی و دقت بالا در توزین است ، قابلیت اتصال به کامپیوتر از طریق کابل و نرم افزار موجب انتقال ساده و سریع اطلاعات توزین به کامپیوتر می باشد که در آزمایشگاه دارای اهمیت بالایی است ، این ترازو جهت بسته بندی نیز مورد استفاده می باشد و برای توزین مواد ارزشمند گرمی جهت استفاده در مصارف دارویی و ترکیب دارو مورد استفاده قرار می گیرد ، ترازو کیا در مدل های گوناگونی با ظرفیت های مختلف است و مدل bl 2 با ظاهر زیبا و قوی و قیمت ترازو نسبت به نمونه های دیگر با در نظر گرفتن کیفیت ترازو مناسب بوده و پیشنهاد دی جی اسکال می باشد .

دیجی اسکال ترازو مدل bl 2 را با گارانتی 12 ماه و وارانتی تعیین شده تایید نموده و این دستگاه را جزوه بهترین ترازو گرمی معرفی می نماید .

قیمت ترازو در تمام محصولات ترازوی دیجیتال کاملا به روز ثبت می گردد .

مشخصات کلی

ترازو گرمی کیا مدل BL2 را با عنوان ترازو آزمایشگاهی نیز می توان به کار برد زیرا دارای دقت توزین بالایی بوده و در تمام مدت توزین حساسیت خود را حفظ می نماید ، ترازو گرمی معرفی شده دارای دقت 0/1 گرم در توزین مواد تا ظرفیت 5 کیلو گرم می باشد و حفظ این دقت در تمام مدت توزین بدون استفاده از محفظه ی توزین از ویژگی های برجسته ی ترازو می باشد ، استفاده از ترازو آزمایشگاهی یا گرمی کیا به راحتی بوده در زمان خرید ترازو نیز در پک دستگاه دفترچه استفاده نیز می باشد .
ویژگی های ترازو گرمی مدل bl2
کمینه ی ظرفیت : 0/1 گرم
بیشینه ی ظرفیت ترازو دیجیتال : 5 کیلو گرم
دقت در توزین : 0/1 گرم
ابعاد دستگاه :  18 × 26 × 6 سانتی متر
ابعاد سینی توزین : 18 × 18 سانتی متر
نوع نمایش : lcd back light
قابلیت های ترازو دیجیتالی : قابلیت تنظیم نور نمایش
نوع تغذیه : برق و باتری
 دمای محیط قابل استفاده : -30 سانتی گراد
نوع سینی : سینی استیل تخت
کیبرد : mode | on / off | pcs | tare | zero
وزن دستگاه : 2000 گرم
نوع ترازو دیجیتال : ترازو گرمی بدون علمک

 


ارسال شده در تاریخ : شنبه 9 آبان 1394برچسب:, :: 14:19 :: توسط : مینا نیکنام

ترازوی گرمی دیجیتال است که دارای ظرفیت 2 کیلو گرم با دقت توزین 0/1 گرم می باشد ، استفاده از ترازو ساده بوده و نمایشگر ترازوی دیجیتال lcd back light است ، دیجی اسکال قیمت ترازو را بسیار عادلانه در قیاس کیفیت ترازو اعلام می نماید .

ترازوی دیجیتال در مدل های گوناگونی تولید می گردد و یکی از این گروه ها ترازو گرمی است که بیشتر برای توزین مواد ارزشمند به کار می رود که دقت ترازو در توزین اهمیت زیادی دارد ، ترازو های گرمی تنها برای نمایش وزن می باشند و امکان محاسبه ی مبلغ کل را ندارند ، ظاهر ترازو به صورت بدون علمک می باشد که بر روی بدنه ی ترازو دو نمایشگر وزن و نمایشگر باتری ترازو وجود دارد .

دیجی اسکال نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ترازوی دیجیتال کیا است ، گارانتی دستگاه به مدت 12 ماه تایید می گردد و تعمیرات ترازو پس از خرید در این مرکز انجام می گیرد .

مشخصات کلی

ترازو گرمی کیا ارس مدل kb ، ترازو دیجیتال کوچکی است که برای توزین مواد ریز گرمی مناسب می باشد ، بدنه ی ترازو از پلاستیک فشرده می باشد اما دارای بدنه ی ضعیفی می باشد که مقاومت زیادی ندارد و در توزین نباید وزنی بالا تر از ظرفیت ترازو روی سینی قرار بگیرد .
ویژگی های ترازو گرمی کیا مدل kb

کمینه ظرفیت : 0/01 گرم | 0/1 گرم | 1 گرم
بیشینه ی ظرفیت : 500 گرم | 2 کیلو گرم | 5 کیلو گرم
دقت در توزین : 0/1 گرم | 1 گرم
ابعاد ترازو دیجیتال : 17 × 24 سانتی متر
کیبرد : on / off | پارسنگ الکترونیکی
نوع تغذیه : برق و باتری
نوع نمایشگر ترازو : lcd back light
نوع دستگاه : ترازو گرمی دیجیتال


ارسال شده در تاریخ : شنبه 9 آبان 1394برچسب:, :: 14:17 :: توسط : مینا نیکنام

 دارای بدنه ی پوشیده شده از پلاستیک فشرده می باشد و سینی ترازو به صورت گرد از جنس استیل است از ترازوی دیجیتال مدل tx تنها برای توزین مواد ریز گرمی یا جهت بسته بندی استفاده می گردد ، ترازو از برق و باتری تغذیه می نماید

در فروشگاه ها و بیشتر عطاری های جهت توزین مواد از ترازوی دیجیتالی استفاده می نمایند که بتواند وزن مواد بسیار ریز را محاسبه نماید مانند زعفران که دارای قیمت بالایی بوده و خطا در توزین این ماده حتی به مقدار اندک خسارت محسوب می گردد و این مواد که اهمیت اقتصادی بالایی دارند باید توسط ترازو گرمی توزین گردند که دارای دقت بالایی باشد .

ترازو کیا در مدل tx موفق بوده و قیمت ترازو بسیار مناسب است و از سویی نیز دارای کیفیت می باشد ، نمایشگر های وزن در ترازو به رنگ مشکی با بکلایت آبی می باشد ، دیجی اسکال ترازوی دیجیتالی را به مدت 12 ماه گارانتی می نماید .

مشخصات کلی

ترازو گرمی کیا مدل tx ، ترازو کوچک گرمی می باشد که دارای دقت مناسبی بوده و در چندین ظرفیت توزین تولید می گردد و حساسیت توزین ترازو 0/01 گرم در ظرفیت 200 گرم  می باشد .
ویژگی های ترازو گرمی کیا مدل tx
کمینه ی ظرفیت : 0/01 گرم
بیشینه ی ظرفیت ترازو : 200 گرم
دقت در توزین : 0/01 گرم
جنس بدنه : استیل
نوع تغذیه ترازو دیجیتال : برق و باتری
توان مصرفی دستگاه : 220 ولت
صفحه نمایشگر : lcd back light
ابعاد دستگاه : 15 × 19 × 4 سانتی متر
ابعاد کفه ی توزین ترازو :  قطر 13 سانتی متر
واحد های توزین : گرم | پتی ویت | انس
مشخصات کیبرد : on / off | tare | zero
وزن ترازو دیجیتال :
قابلیت های دستگاه : عمکرد شمارشی ( ترازو قطعه شمار ) ، خاموشی خودکار
مدل : ترازو گرمی دیجیتال

 


ارسال شده در تاریخ : شنبه 9 آبان 1394برچسب:, :: 14:14 :: توسط : مینا نیکنام

درباره وبلاگ
دیجی اسکال با ایجاد وبلاگ جامع مقالات ترازو سعی داشته خریداران را با انواع ترازو و کارایی ترازو ها آشنا سازدشماره تماس : 33510970-021 |33510969 -021 برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت http://scale.ir/ مراجعه فرمایید . آدرس : خیابان ازادی -بعد از استاد معین - ابتدای خیابان دکتر هوشیار- پلاک ٨٣ - واحد ٣ - طبقه 3
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ جامع مقالات ترازو و آدرس scalearticles.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: