جامع مقالات ترازو
مقالات ترازو

برای مصارفی تولید شده است که نیاز به وزن کردن در ظرفیت های بالا ندارد. چراکه نهایت ظرفیت توزین آن 50 کیلوگرم است و حساسیتش در این مقدار 20 گرم. بدنه این ترازوی آویز از پلاستیک فشرده تهیه شده است. دستگیره ای بالای دستگاه تعبیه شده است و قلاب توزین که حکم سینی را دارد در انتهای آن معلق است. نمایشگر ترازوی آویز DG8 از نوع LCD است و با نور پس زمینه آبی رنگ نمایشگر اعداد وزن شده است. چهار دکمه روی بدنه ترازو وجود دارد که یکی از آنها قرمز است و دکمه روشن خاموش است و سه دکمه دیگر اجرا کننده برنامه های دیگرند. دکمه Hold به منظور ثابت نگه داشتن وزن کاربرد دارد. دکمه ُSET برای بازیابی حافظه به کار گرفته می شود. و دکمه پارسنگ (Tare) نیز برای محاسبه وزن خالص مواد به کار می آید. ترازوی آویز کیا مدل DG8 از طریق باطری لیتیومی یا قابل شارژ تغذیه می شود. از دیگر قابلیت های این ترازو توانایی توزین در واحدهای وزنی مختلف است که پوند و اونس و کیلوگرم از آن جمله اند. از امکانات جانبی ترازوی DG8 می توان به دماسنج آن اشاره کرد.

 


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 24 مرداد 1396برچسب:, :: 11:25 :: توسط : مینا نیکنام

یک ایستگاه سلامتی تمام عیار است. با وجود سنسور پیشرفته اولتراسونیك و محاسبه گر BMI و حتی چاپگر اطلاعات جمع آوری شده، دیگر احساس نیاز به هیچ دستگاه دیگری نخواهید کرد. حداکثر ظرفیت این ترازو 300 کیلوگرم و حداقل آن 20 گرم است. این مقادیر درباره قد سنج به ترتیب 200 سانتی متر و 0.5 سانتی متر است. قابلیت کالیبره کردن دستگاه در این مدل نیز گنجانده شده است تا همواره اطلاعات دقیقی از آن دریافت کنید. از دیگر قابلیت های این ترازو می توان به: پایه های لاستیکی قابل تنظیم، کلید پارسنگ، خاموش شدن خودکار صفحه نمایش اشاره کرد. جنس بدنه دستگاه نیز از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که کیفیتی بی نظیر را منتقل می کند. همچنین کفی بزرگ و مسطح آن هم از لاستیک عاج دار پوشانده شده تا از هرگونه سرخوردن ناگهانی جلوگیری کند.
ویژگی های ترازو :
- اندازه گیری از طریق سنسور های پیشرفته اولتراسونیك
- مجهز به چاپگر
- دارای قابلیت محسابه BMI


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 15 مرداد 1396برچسب:, :: 14:53 :: توسط : مینا نیکنام

درباره وبلاگ
دیجی اسکال با ایجاد وبلاگ جامع مقالات ترازو سعی داشته خریداران را با انواع ترازو و کارایی ترازو ها آشنا سازدشماره تماس : 33510970-021 |33510969 -021 برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت http://scale.ir/ مراجعه فرمایید . آدرس : خیابان ازادی -بعد از استاد معین - ابتدای خیابان دکتر هوشیار- پلاک ٨٣ - واحد ٣ - طبقه 3
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ جامع مقالات ترازو و آدرس scalearticles.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: