جامع مقالات ترازو
مقالات ترازو

نرم افزار اتصال ترازو به کامپیوتر در ترازو محک امکان پذیر است که اتصال از طریق کابل رابط و پورت RS٢٣٢ به کامپیوتر فراهم می گردد ، انتقال اطلاعات از ترازو به کامپیوتر موجب سهولت امر حسابداری و جمع آوری اطلاعات در یک سیستم می گردد .

پک نرم افزار ترازو محک شامل سی دی نرم افزار و کابل اتصال می گردد .

اطلاعاتی که انتقال می یابد شامل حافظه ی ترازو ، شماره فاکتور ، وزن و تاریخ به همراه مبلغ کل فاکتور است که امکان هماهنگ شدن نرم افزار ترازو با نرم افزار های فروشگاهی را فراهم می آورد .

در فروشگاه ها به دلیل داشتن پوز فروشگاهی نیاز است که همانگونه که اطلاعات فروش کالا های بسته بندی شده در سیستم ذخیره می گردد ، اطلاعات مواد غیر وزنی نیز در سیستم ذخیره گردد و این جز توسط اتصال ترازو به کامپیوتر امکان پذیر نخواهد بود ، به همین دلیل محک با طراحی نرم افزار ترازو و باسکول مشکل کاربران فروشگاه ها را حل نمود .



ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 29 شهريور 1395برچسب:ترازو محک, :: 12:1 :: توسط : مینا نیکنام

 امکان توزین در واحد های مختلف وزنی و همچنین ظرفیت ٥ کیلو گرم با دقت ١ گرم می باشد ، ابعاد این ترازو ٢٤×١٨×١.٨ سانتی متر است که به راحتی می توان مواد مختلف را با آن توزین نمود ترازو دیجیتال بیورر با استفاده از صفحه دیجیتالی که بر روی صفحه توزین و در گوشه آن قرار دارد به طور واضح و خوانا اعداد وزن را نمایش می دهد ، در واقع صفحه توزین این ترازو از بدنه آن جدا نیست و این به زیبایی و جذابیت آن افزوده است ، این ترازو می تواند در واحد های مختلف وزنی مواد غذایی را توزین نماید و همچنین از قابلیت صفر کردن نیز بهره می برد ، برای استفاده از کاربری های مختلف این ترازو از دکمه های لمسی بر روی صفحه ترازو می توان استفاده نمود

 

 

مدل ظرفیت توزین دقت توزین ابعاد
ترازو بیورر ks٤٨ ٥ کیلوگرم ١ گرم ٢٤×١٨×١.٨

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 21 شهريور 1395برچسب:ترازو با دکمه های لمسی , :: 12:2 :: توسط : مینا نیکنام

که با بدنه ای از جنس استیل ضد زنگ و صفحه توزین مدور شیشه ای ساخته شده است ، این ترازو دیجیتال می تواند عالوه بر وزن مواد ، ارزش غذایی آن ها را نیز محاسبه کند که می تواند برای افرادی که رژیم خاصی دارند بسیار کاربردی باشد ، ظرفیت توزین این ترازو ٥ کیلو گرم است و دارای ابعاد ٢٦×١٦×٤.٥ سانتی متر است.ترازو دیجیتال بیورر دارای هزار حافظه برای ذخیره سازی هزار ماده غذایی به همراه خصوصیات و ارزش های غذایی آن ها است ، با این کار افراد می توانند به راحتی میزان کالری ، پروتئین و سایر ویژگی های هر ماده غذایی را براساس حجم آن بسنجند و با توجه به نیازی که دارند آن را مصرف کنند ، این ترازو دیجیتال به خصوص برای افرادی که رژیم خاصی را دنبال می کنند کاربرد بیشتری دارد


 

مدل ظرفیت توزین دقت توزین ابعاد
ترازو بیورر ds٨١ ٥ کیلوگرم ١ گرم ٢٦×١٦×٤.٥

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 21 شهريور 1395برچسب: ترازو بیورر رژیمی , :: 12:0 :: توسط : مینا نیکنام

ترازوی فروشگاهی جادور ساخت تایوان با رعایت استاندارد های توزین است ، ظرفیت توزین ترازو 30 کیلو گرم با دقت 1 گرم می باشد ، گارانتی ترازو 12 ماه با خدمات پس از فروش 10 ساله است  با داشتن قیمت بسیار مناسب ترازو دارای کیفیت بوده و یک ترازوی فروشگاهی با کیفیت بالا تلقی می گردد ، ترازو علاوه بر توزین کالا امکان محاسبه فروش و از سویی دیگر امکان محاسبه و شمارش قطعات را دارد .

مدل ترازوی دیجیتال ظرفیت توزین  دقت در خطا

ابعاد ترازوی فروشگاهی

jadever jpl - 30kg 30 کیلو گرم 5 گرم 314 × 294 × 104 میلیمتر
jadever jpl - 15kg 15 کیلو گرم 2 گرم 314 × 294 × 104 میلیمتر
jadever jpl - 6kg 6 کیلو گرم 1 گرم 314 × 294 × 104 میلیمتر
jadever jpl - 3kg 3 کیلو گرم 0/5 گرم 314 × 294 × 104 میلیمتر

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 11 شهريور 1395برچسب: ترازوی فروشگاهی JADEVER, :: 12:6 :: توسط : مینا نیکنام

ترازویی بسیار متفاوت است با استفاده از پلاستیک فشرده و پارچ شیشه ای ساخته شده است  ، ظرفیت وزنی آن 5 کیلو گرم و ظرفیت لیتری آن 1.2 لیتر است که در ابعاد 14.7×13.8×21 سانتی متر برای استفاده در آشپزخانه و جا به جایی بسیار مناسب می باشد. استفاده از رنگ سبز به همراه رنگ سفید در طرح آن این ترازو را زیبا و جذاب کرده است که نمای آشپزخانه را زیبا و کار با آن را دل پذیر کرده است. این ترازو آشپزخانه دارای دسته است که برای جا به جایی و حمل می توان از آن استفاده کرد و کاربری آن را آسان می کند





مدل ظرفیت توزین دقت توزین ابعاد
ترازو بیورر ks41 5 کیلوگرم 1 گرم 14.7×13.8×21

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 11 شهريور 1395برچسب: ترازوی آشپزخانه بیورر, :: 12:3 :: توسط : مینا نیکنام

ساخت آلمان است و با طراحی ظاهری زیبا و استفاده از شیشه نشکن به عنوان یک ترازو خانگی با ظرفیت ١٥٠ کیلوگرم برای استفاده در منزل طراحی شده است ، صفحه نمایش خوانا و ابعاد ٣٠×٣٠×١.٩ سانتی متری این ترازو آن برای قرار گیری در خانه شما بسیار مناسب است.

 



ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 4 شهريور 1395برچسب:ترازو وزن کشی بیورر, :: 10:39 :: توسط : مینا نیکنام

به عنوان یک ترازو خانگی توسط شرکت بیورر آلمان از شیشه نشکن و با طرحی زیبا بر روی آن ساخته شده است ، ظرفیت این ترازو خانگی ١٥٠ کیلو گرم و دارای ابعاد مناسب ٣٠×٣٠×١.٩ سانتی متر می باشد که اننتخاب خوبی برای استفاده در منزل است.

مدل ظرفیت توزین دقت توزین ابعاد 
ترازو بیورر gs٢٠٩ ١٥٠ کیلو گرم ١٠٠ گرم ٣٠×٣٠×١.٩

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 4 شهريور 1395برچسب:ترازوی وزن کشی بیورر, :: 10:37 :: توسط : مینا نیکنام

درباره وبلاگ
دیجی اسکال با ایجاد وبلاگ جامع مقالات ترازو سعی داشته خریداران را با انواع ترازو و کارایی ترازو ها آشنا سازدشماره تماس : 33510970-021 |33510969 -021 برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت http://scale.ir/ مراجعه فرمایید . آدرس : خیابان ازادی -بعد از استاد معین - ابتدای خیابان دکتر هوشیار- پلاک ٨٣ - واحد ٣ - طبقه 3
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ جامع مقالات ترازو و آدرس scalearticles.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: