جامع مقالات ترازو
مقالات ترازو

ترازوی دیجیتال بیورر محصول شرکت بیورر است . ساختار صفحه ی ترازو از پلاستیک مقاوم است . صفحه ی نمایش ترازو بالای صفحه و از نوع lcd است . ترازو با حداکثر ظرفیت 180 کیلوگرم و دقت 100 گرم به توزین می پردازد .بدین معنی که تغییرات وزن بیش از 100 گرم را مشخص مینماید . این  ترازو  وزن را به واحد های کیلوگرم، پوند و استون  نشان  می دهد ، ترازوی د یجیتال از باتری نیم قلمی تغذیه می کند . ترازو دارای نشان گری است که وزن بیش از حد را نمایان می سازد  . ترازو روی 4 پایه جای گرفته است این پایه ها ازجنس لاستیک می باشند . ترازو با این پایه های لاستیکی روی سطح صاف سر نمی خورد . ترازو روی سرامیک و حتی سطح حمام هم قابلیت استفاده دارد . این ترازو برای استفاده ی خانگی گزینه ی مناسبی است .برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://scale.ir/ مراجعه فرمایید و یا با شماره ی 66940107-021 ، 66919619-021 الی 21 تماس حاصل نمایید .

 

ترازو دیجیتال بیورر مدل PS25

 


ارسال شده در تاریخ : شنبه 27 مرداد 1397برچسب:, :: 17:22 :: توسط : مینا نیکنام

ترازوی فوق برای وزن کشی مرغ و جوجه در حوزه مرغداری استفاده می شودکه ترازو دارای ویژگی های زیر است .

-ظرفیت حافظه 12 هزار نمونه
- توانایی توزین میانگین برای جوجه های سبک
- قابلیت اتصال به کامپیوتر و چاپگر جانبی
- امکان شارژ در ماشین
- توانایی ترسیم منحنی رشد
- امکان گروه بندی فایل ها
- دقت اندازه گیری 1 گرم

-ظرفیت ترازو :30کیلوگرم
-دقت :1 گرم
-کالیبراسیون :دستی
-نمایشگر :LCD
<%= Title %>
برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد  ترازو وباسکول و خدمات پس از فروش آن به سایت http://scale.ir//مراجعه نمایید

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 29 خرداد 1397برچسب:, :: 14:48 :: توسط : مینا نیکنام

سایت دیجی اسکال بازار تجارت الکترونیک خرید و فروش ترازو درایران است سایتی است که در آن شما دارای حق انتخاب از میان گستره ای از گزینه های موجود در میان دسته های مختلف و متنوع ترازو و باسکول هستید ودر سایت scale تمامی انواع ترازوها در یک جا گردآوری شده است و همین امر باعث سهولت درانتخاب و خرید آنلاین انواع ترازو و باسکول می شود دیجی اسکال از بزرگترین فروشگاه اینترنتی و مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی ترازوی دیجیتال و باسکول دیجیتال از معتبرترین برندها درانواع مختلف می باشد تجهیز فروشگاه شما تخصص ماست .
در دیجی‌اسکال بچرخید با مقایسه و بررسی تخصصی انواع برند های ترازو و با چند کلیک انتخاب و خرید کنید. با این روش علاوه بر سادگی و سهولت خرید، از خدمات ارزنده دیگری مانند هفت روز ضمانت بازگشت، ضمانت اصل بودن دستگاه ، تضمین بهترین قیمت، تحویل سریع و ارسال کالا به سراسر کشور برخوردار گردید
فروش تمامی ترازوها و باسکولها در دیجی اسکال به همراه گارانتی و به چند صورت حضوری و یا با تماس تلفنی و حتی اینترنتی امکان پذیر است.


 شماره های نمایندگی های فروش : 21-66919619 021 | 33124701 021 | 66069164 021 | 17-66087814 021
آدرس : میدان ازادی -بعد از استاد معین - ابتدای خیابان دکتر هوشیار- پلاک 83 - طبقه 3- واحد 3

خط ویژه ی چهار رقمی : 6123 - 021

 


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 8 فروردين 1397برچسب:, :: 10:2 :: توسط : مینا نیکنام

باسکول نفرکش پند مدل Storm از جمله جدیدترین محصولات این شرکت ایرانی است که برای استفاده ورزشکاران در باشگاه های ورزشی، و بیمارستان و مطب پزشکان و داروخانه ها تولید شده است. مجموعه جدید تولیدهای این شرکت از طراحی ظاهری بسیار خوبی بهره می برند و کیفیت ساخت درجه یکی دارند. باسکول نفرکش Storm مدعای این مساله است. با استفاده از رنگ الکترواستاتیک ضدخش برای رنگ آمیزی این باسکول و خاصیت مات این رنگ، ظاهر این مدل بسیار چشم نواز است. باسکول پند مدل Storm می تواند تا وزن 200 کیلوگرم را بسنجد و این کار را با 50 گرم حساسیت انجام می دهد که در میان ترازوهای نفرکش رقم بسیار خوبی است. کفه ترازو 40×50 سانتیمتر اندازه دارد و از فولاد ساخته شده است و با روکشی از تسمه تردمیل پوشانده شده است تا اصطکاک لازم برای ایستادن نفر بر روی ترازو ایجاد شود. صفحه نمایشگر بسیار با کیفیتی برای ترازوی نفرکش پند تعبیه شده است که از نوع LED است و توانایی نمایش 6 رقم را دارد. قفل کن وزن خودکار از قابلیت هایی است که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. داشتن باطری قابل شارژ داخلی این امکان را به ترازوی Storm پند می دهد که در صورت نبود برق شهری نیز قابل استفاده باشد. این محصول دارای یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش است.
مزایا :
- ظرفیت نهایی توزین 200 کیلوگرم
- حساسیت 50 گرم
- دارای باطری داخلی قابل شارژ
- کفه فولادی با روکش تسمه تردمیل



ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 26 دی 1396برچسب:, :: 13:6 :: توسط : مینا نیکنام

ترازوی بدون علمک دیبال (Dibal) مدل D-900 ترازویی پیشرفته محسوب می شود که با بهره گرفتن از بهترین تکنولوژی ها ساخته شده است. نمایشگر این ترازوی فروشگاهی از نوع تمام لمسی است. تمامی عملکردهای این ترازوی ساخت کشور اسپانیا از طریق صفحه لمسی اجرا می شود. نمایشگر ترازوی دیبال مدل D-900 دو طرفه است. این ترازو در دو نوع 15 کیلوگرم و 30 کیلوگرم عرضه شده است که به ترتیب 5 گرم و 10 گرم حساسیت دارند. این ترازوی فروشگاهی دارای چاپگر داخلی است که می توان به واسطه آن فاکتور فروش صادر کرد یا بر روی کالا برچسب (لیبل) زد. امکان اتصال به دستگاه های مختلفی به واسطه وجود رابط های کاربری مختلف برای این ترازو فراهم است. از جمله رابط ها می توان به RS 232 و USB و ایترنت و 24 VCD اشاره کرد که شرایط را برای اتصال با کامپیوتر و چاپگر جانبی و صندوق فروشگاهی و حافظه سیار (فلش) میسر می کند. شرایط برای نصب هرگونه نرم افزاری بر روی این ترازو فراهم است. 999 کلید مستقیم در دسترس کاربر است تا نام کالا یا قیمت آن را بررسی کند. این حافظه به واسطه حافظه تا 10 هزار عدد هم افزایش پیدا می کند.
مزایا :
- دارای چاپگر داخلی
- قادر به چاپ برچسب (لیبل)
- امکان اتصال به کامپیوتر، بارکدخوان، چاپگر جانبی و صندوق فروشگاهی
- نمایشگر لمسی گرافیکی
شماره تماس :66935377-021
 

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 23 مهر 1396برچسب:, :: 11:32 :: توسط : مینا نیکنام

 با کیفیت بسیار بالایی طراحی و تولید شده است. این ترازو از پلاستیک ABS ساخته شده است. جنس سینی از استیل ضد زنگ است که به دلیل دقت بالای محصول، دور آن را محفظه ای شیشه ای فرا گرفته تا وزن به دست آمده دقیق تر باشد. مدل XE-H-B دارای ظرفیت توزین 3 کیلوگرم و همچنین دقت آن نیز 0.05 گرم برآورد شده است. در این محصول از طراحی ارگونومیک برای پخش یکسان وزن ترازو استفاده شده است؛ به طوری که با یکدست به راحتی می توان ترازو را جا به جا کرد. البته میسر شدن این موضوع را باید مدیون وزن 1.39 کیلوگرمی آن بود که این موضوع هم جز درایت و دقت در طراحی نیست.
صفحه نمایش محصول از نوع LCD است که نور پس زمینه نارجی رنگش جلوه زیبایی به آن داده است که علاوه بر آن، خوانایی صفحه را در هر شرایط نوری ای به ارمغان می آورد. از دیگر قابلیت های این محصول می توان به وجود درگاه های متعدد برای اتصال ترازو به پرینتر و نمایشگر دوم اشاره کرد. البته که قابلیت اتصال به کامپیوتر نیز میسر شده و حتی برنامه کامپیوتر آن نیز توسط خود شرکت طراحی شده است. انرژی این ترازو از 4 باتری قابل تعویض AA تامین می شود که بسته به ظرفیت باتری، طول عمر مناسبی را ارائه می دهد.
خصوصیات :
-دقت بسیار بالا
- محفظه توزین
- قابلیت اتصال به دستگاه های دیگر
- استفاده بدون لمس دکمه با استفاده از سنسور IR
- باتری قابل تعویض

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 5 شهريور 1396برچسب:, :: 12:57 :: توسط : مینا نیکنام

برای مصارفی تولید شده است که نیاز به وزن کردن در ظرفیت های بالا ندارد. چراکه نهایت ظرفیت توزین آن 50 کیلوگرم است و حساسیتش در این مقدار 20 گرم. بدنه این ترازوی آویز از پلاستیک فشرده تهیه شده است. دستگیره ای بالای دستگاه تعبیه شده است و قلاب توزین که حکم سینی را دارد در انتهای آن معلق است. نمایشگر ترازوی آویز DG8 از نوع LCD است و با نور پس زمینه آبی رنگ نمایشگر اعداد وزن شده است. چهار دکمه روی بدنه ترازو وجود دارد که یکی از آنها قرمز است و دکمه روشن خاموش است و سه دکمه دیگر اجرا کننده برنامه های دیگرند. دکمه Hold به منظور ثابت نگه داشتن وزن کاربرد دارد. دکمه ُSET برای بازیابی حافظه به کار گرفته می شود. و دکمه پارسنگ (Tare) نیز برای محاسبه وزن خالص مواد به کار می آید. ترازوی آویز کیا مدل DG8 از طریق باطری لیتیومی یا قابل شارژ تغذیه می شود. از دیگر قابلیت های این ترازو توانایی توزین در واحدهای وزنی مختلف است که پوند و اونس و کیلوگرم از آن جمله اند. از امکانات جانبی ترازوی DG8 می توان به دماسنج آن اشاره کرد.

 


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 24 مرداد 1396برچسب:, :: 11:25 :: توسط : مینا نیکنام

یک ایستگاه سلامتی تمام عیار است. با وجود سنسور پیشرفته اولتراسونیك و محاسبه گر BMI و حتی چاپگر اطلاعات جمع آوری شده، دیگر احساس نیاز به هیچ دستگاه دیگری نخواهید کرد. حداکثر ظرفیت این ترازو 300 کیلوگرم و حداقل آن 20 گرم است. این مقادیر درباره قد سنج به ترتیب 200 سانتی متر و 0.5 سانتی متر است. قابلیت کالیبره کردن دستگاه در این مدل نیز گنجانده شده است تا همواره اطلاعات دقیقی از آن دریافت کنید. از دیگر قابلیت های این ترازو می توان به: پایه های لاستیکی قابل تنظیم، کلید پارسنگ، خاموش شدن خودکار صفحه نمایش اشاره کرد. جنس بدنه دستگاه نیز از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که کیفیتی بی نظیر را منتقل می کند. همچنین کفی بزرگ و مسطح آن هم از لاستیک عاج دار پوشانده شده تا از هرگونه سرخوردن ناگهانی جلوگیری کند.
ویژگی های ترازو :
- اندازه گیری از طریق سنسور های پیشرفته اولتراسونیك
- مجهز به چاپگر
- دارای قابلیت محسابه BMI


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 15 مرداد 1396برچسب:, :: 14:53 :: توسط : مینا نیکنام

ترازوی استیل پند ، ترازوی دیجیتال قدرتمند و کاملا استیل ساخته شده است ، ترازوی معرفی شده قابل شست شو و استفاده در محیط نمناک و خیس می باشد ، علاوه بر بدنه ی ترازو لودسل داخلی که وظیفه ی توزین را بر عهده دارد نیز ضد آب و استیل می باشد .

ایراد ترازوی دیجیتال علت بروز مشکل راه حل بر طرف نمودن مشکل در ترازوی صنعتی
ترازو روشن نمی شود .
  • خرابی در پریز برق متصل به آدابتور
  • قطعی 
  • خرابی آدابتور
  1. تعویض پریزی که آدابتور به آن متصل می باشد .
  2. کابل را از نظر قطعی و پاره گی چک نمایید .
  3. با واحد خدمات پس از فروش ترازوی پند در دیجی اسکال تماس حاصل نمایید . 0216123
در زمانی که کلید print را می زنید پیام error را نمایش می دهد و یا ترازو عملی انجام نمی دهد .
  • اتصال  ترازو به چاپگر صحیح نیست .
  • چاپگر مشکل دارد .
  1. دقت نمایید که اتصال اندیکاتور باید به درگاه موازی چاپگر باشد .
  2. اتصال چاپگر را چک نمایید .
  3. کاغذ چاپگر ترازو تمام شده است .
  4. چاپگر را در حالت pause قرار دهید .
  5. چاپگر نیاز به روشن و خاموش کردن دارد چاپگر را تعویض نمایید .
  6. با واحد خدمات ترازو تماس حاصل نمایید . 0216123
ترازوی پند پیام over را نمایش می دهد . وزن روی باسکولت از حداکثر وزن قید شده بیشتر است در این حالت باسکول نیز پیام over را نمایش می دهد یا ----- را نمایش می دهد و هم زمان بوق مقطع شنیده می شود .
  1. در صورتی که کفه ی توزین باسکولت به جایی گیر کرده است به سرعت آن را بر طرف کنید .
  2. کفه ی توزین باسکولت باید سریعتر به صورت کامل خالی شود .
  3. با واحد تعمیر ترازوی دیجیتالی تماس حاصل نمایید . 0216123
با وجود گذشت مدت زیاد نمایشگر on line روشن نمی شود .  
  1.  اندیکاتور و باسکولت را خاموش کنید .
  2. با واحد خدمات پس از خرید ترازوی دیجیتال تماس حاصل نمایید . 0216123 
ترازو در زمان توزن دارای اختلاف و خطا است ، اعداد مربوط به وزن روی نمایشگر ثابت نبوده و نوسان دارد .   دقت نمایید هیچ چیزی با کفه ی ترازو تماس نداشته باشد .
ترازو فشردن برخی از دکمه های روی صفحه ی نمایشگر را قبول نمی نماید .   با واحد تعمیرات ترازو پند تماس حاصل نمایید . 0216123
بعد از روشن شدن ترازو عبارات نا مفهومی بر روی نمایشگر ظاهر می گردد .  
  1. ترازو صنعتی و دستگاه های جانبی را خاموش نمایید .
  2. ترازو را مجدد خاموش کنید .
  3. در زمان مشاهده ی مجدد اشکال ترازو را خاموش نمایید ، با واحد تعمیرات ترازو تماس حاصل نمایید .

 

ترازو پیام bat lo را نمایش می دهد و بعد از چند ثانیه خاموش می شود . خالی شدن باتری ترازو  دو شاخه ی ترازو به پریز برق متصل شود .

ترازوی صنعتی پند مدل 3000 دارای بدنه ی تمام استیل بوده و ظاهر شکیلی دارد ، با نگه داری درست از  ترازو ، دستگاه عمر طولانی خواهد داشت .


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 27 تير 1396برچسب:, :: 11:58 :: توسط : مینا نیکنام

نحوه ی استفاده از ترازوی دیجیتال ، همانطور که می دانیم ترازو دیجیتال دستگاهی با مدار و اتصالات الکترونیکی می باشد که عمر مفید استفاده دارد ، با رعایت الزمات استفاده از ترازوی دیجیتال کمک به افزایش عمر ترازو می نماییم و در صورت عدم رعایت آن در تخریب هر چه سریع تر ترازو کوشیده ایم .

دیجی اسکال مرکز تخصصی ترازو و باسکول دیجیتال سعی بر آن دارد که کاربران ترازو و باسکول را با نحوه ی صحیح استفاده از ترازو الکترونیکی آشنا سازد ، ترازو و باسکول هر دو را می توان یک ترازوی الکترونیکی معرفی نموده که تنها در ابعاد و تعداد قابلیت ها از هم متمایز می گردند و در صورت کلی هر دو از مدار ، برد و قطعات الکترونیکی طراحی و تولید شده اند ، گروهی از ترازو ها به صورت تمام استیل می باشند که این نوع دستگاه ها از این قاعده مستثنی می باشند زیرا طراحی ترازو استیل یا باسکول استیل به صورت می باشد که در برابر بدترین شرایط آب و هوایی ، ریزش مدام مایعات بر روی بدنه مقاوم باشد و در برابر این تغییرات کمترین واکنش شیمیایی و فیزیکی را نمایش دهد .
رعایت نکات زیر در افزایش و نحوه ی صحیح استفاده از ترازوی دیجیتال موثر است .

    ابتدا ترازو را در محلی مسطح ، تمیز و بدون رطوبت قرار دهید ، در صورتی که بر روی بدنه ی ترازوی دیجیتال حباب تراز می بینید جهت تنظیم ترازو در حالت استاندارد از حباب تراز کمک بگیرید
    ترازو را توسط کابل اتصال به پریزی متصل بفرمایید که دارای محافظ استاندارد جهت جلوگیری از نوسانات برق و ایجاد آسیب به مدار الکترونیکی ترازو است متصل نمایید .
    ترازو ها علاوه بر گزینه تغذیه توسط برق به صورت اکثریت دارای گزینه ی باتری پشتیبان نیز می باشند در این حالت جهت نگه داری و سلامت باتری ترازوی دیجیتال مناسب است که بدون توجه به قطعی برق با یک برنامه مشخص هر 7 روز هفته یک بار ترازو دیجیتالی یا باسکول دیجیتالی را از برق خارج کرده و باتری پشتیبان ترازو یا باسکول را فعال نمایید تا به مرور زمان به دلیل عدم استفاده از باتری ، موجب پوسیدگی و دژاره شدن باتری نگردید و با استفاده از این روش باتری ترازو به مدت طولانی بیش از 2 سال عمر مفید خواهد داشت ، اکثر کاربران ترازو مخصوصا کاربرانی که به تازگی ترازو را خریداری نموده اند پس از 6 ماه استفاده از ترازو یا باسکول شکایت از عدم پاسخ دهی باتری در زمان قطع برق دارند و این کاربران اظهار دارند که اصلا از باتری استفاده نشده است چرا باتری به این زودی خراب شده و نیاز است که باتری ترازوی دیجیتالی تعویض گردد ، این به دلیل عدم استفاده است ، عدم استفاده از باتری مزیت نیست بلکه دلیل اصلی تخریب باتری پشتبیان می باشد .
    توجه شود که اکثر ترازو ها و باسکول ها دارای کاور بوده و کاور آنها را در برابر نفوذ گرد و غبار ، ریختن ناگهانی مایعات و استفاده از کیبرد عملیاتی ترازو با دستان کثیف حفظ می نماید پس در صورت پارگی کاور ترازو سریعا جهت خرید کاور جدید اقدام شود زیرا در صورت بروز احتمالات فوق کاربر مجبور به جبران مبلغی بیش از 10 برابر قیمت کاور ترازو خواهد بود پس با رعایت این امر مهم از ترازوی دیجیتال خود محافظت نمایید .
    برای افزایش عمر ترازو سعی نمایید که هر هفت روز یکبار اقدام به تمیز نمودن دستگاه نماید تا به مرور جرم و گرد و غبار به بدنه ی ترازو آسیب نرساند .
    از گذاشتن کالا به خصوص کالا های سنگین بر روی کفه ی توزین جدا خود داری نمایید زیرا این عمل به لودسل باسکول یا لودسل ترازو فشار زیادی وارد می نماید حتی در مواردی نیز دیده شده است که نیاز به تعویض لودسل پیش می اید .
    ترازو در محیط مطابق با استاندارد های ذکر شده در دفترچه ی راهنما قرار دهید .
    از وزنی که بنا است بر روی ترازوی دیجیتال قرار گیرد مطمئن شوید که از وزن استاندارد ترازو بیشتر نباشد که به لودسل آسیبی نرسد .
    قرار ریختن مایعات بر روی دستگاه خودداری نموده و در صورت بروز مشکل اقدام به جمع اوری آب با دستمال های آبگیر نمایید تا از نفوذ آب به داخل ترازو و آسیب های بیشتر جلوگیری شود .
    در صورتی ترازو در ارتباط با الکتریسته می باشد مانند توزین نایکلس در فروشگاه های ظروف یکبار مصرف نیاز است از ارت استفاده شود تا این الکتریسته ی ایجاد شده در ترازو نمانده به زمین انتقال یابد .
    نحوه ی استفاده از ترازوی دیجیتال در جهت افزایش عمر ترازو طراحی شده است شما با مطالعه ی دفترچه راهنمای هر دستگاهی به راحتی به هشدار ها مسلط شده و با سیستم ترازو آشنا خواهید شد رعایت این اصول در نهایت به نفع کاربر می باشد زیرا در صورت بروز مشکل تا اقدام به تعمیر ترازو ساعت زیادی صرف می گردد که این همراه با خاموشی ترازو و عدم استفاده است .
    در رعایت نکات ایمنی دقیق باشید .


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 19 تير 1396برچسب:, :: 12:21 :: توسط : مینا نیکنام

خصوصیات باسکول :

باسکول 550 کیلو گرم استیل الکترونیک استیل

حداکثر وزن 550 کیلو گرم

حداقل وزن 12/5 کیلو گرم

دقت 100 گرم

نمایشگر Lcd/Led

ابعاد صفحه 80×70

قابلیت نصب نمایشگر پرینتر دار

قابلیت نصب نمایشگر بی سیم

قابلیت نصب چرخ

برق شهری 220 ولت/60 هرتز

دمای عملکرد از _10 تا 40 درجه سانتی گراد

قابلیت نصب نمایشگر ماشین حسابدار

قابلیت نصب نمایشگر دو طرفه


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 11 تير 1396برچسب:, :: 16:25 :: توسط : مینا نیکنام

دفترچه راهنمای ترازوی دیجیتالی کیا JTS-JSA صرفا جهت تنظیم و راه اندازی ترازوی گرمی و آزمایشگاهی کیا طراحی شده است و در مورد ترازو دیجیتال با برند دیگر صادق نمی باشد ، با بررسی و مطالعه دفترچه راهنمای ترازو عملکرد و عمر ترازو بهبود یافته و طولانی می گردد .

مشخصات فنی ترازوی دیجیتال :

  • ظرفیت توزین ترازو آزمایشگاهی کیا 50 گرم
  • دقت ترازو برابر با 0.001 گرم
  • وزن کشی قابل انتخاب در واحد های  OZ ، OZT ، DWT ، CT ، GN ، G
  • صفحه نمایش LCD با 6 دیجیت و نور پس زمینه
  • صفحه نمایشگر لمسی در مدل JSA
  • دارای کفه استیل
  • اندازه کفه ترازو دیجیتال برابر با قطر 65 میلیمتر
  • ابعاد ترازو 60 × 150 × 90 سانتی متر
  • دارای محفظه توزین ازمایشگاهی جهت کسر تاثیر هوای محیط ترازو
  • دارای حباب تراز جهت قرار دادن ترازو در حالت استاندارد
  • دارای یک عدد وزنه 20 گرمی
  • پایه های قابل تنظیم
  • قابل استفاده با باطری AAA * 4
  • آداپتور ترازو 6V-200maH
  • دارای قاشق ، کاسه و پنس پلاستیکی

دکمه های عملیاتی :

1و2و2 PCS   : عملکرد شمارشی

2و2و2 ON/OFF  : روشن و خاموش

3و2و2  MODE : تغییر واحد وزن کشی

4و2و2  (TARE ) : برای وزن کشی خالص یا صفر کردن استفاده می شود ، برای فعال کردن عمل پارسنگ دکمه TARE را فشار دهید تا نمایشگر وزن صفر را نشان دهد برای صفر کردن وزن منفی نیز از دکمه TARE استفاده کنید .

نحوه راه اندازی سیستم ترازو آزمایشگاهی کیا :

برای راه اندازی ترازو نیاز به 4 عدد باتری نیم قلمی یا یک ورودی ACمی باشد ، قبل از استفاده مطمئن باشید که ترازو به برق متصل است و یا دارای باتری می باشد برای وزن کشی ترازو را بر روی یک سطح محکم و مسطح قرار داده و آن را به دور از هر رطوبت و امواج رادیویی قراردهید در صورت نیاز شما می توانید از تراز بودن سطح نیز اطمینان حاصل کنید .

دکمه ی ON/OFF را فشار دهید تا ترازو روشن شود وقتی ترازو " 0.000" نشان داد آماده به کار است و شما می توانید با قرار دادن نمونه وسط کفه ی ترازو دیجیتال وزن کشی کنید .

واحدهای وزن کش :

ترازو می تواند از واحد های OZ - OZT- DWT - CT - GN - G جهت وزن کشی استفاده کند برای انتخاب واحد مورد نظراز دکمه ی " MODE " استفاده کنید ، همچنین ترازو آخرین واحد انتخاب شده را به حافظه سپرده و در دفعه ی بعد که ترازو را روشن می کنید از آن واحد استفاده خواهد کرد ، شما می توانید واحد های وزن کشی را وسط عملیات وزن کشی نیز تغییر دهید .

عملکرد پارسنگ :

عملکرد پارسنگ به شما این اجازه را می دهد که وزن خالص مواد را بدون احتساب وزن ظرف آن وزن کشی کنید برای استفاده از این عملکرد ابتدا ترازوی دیجیتال را در حالت عادی روشن کنید و منتظر بمانید تا صفحه نمایش صفر شود سپس ظرف مورد نظر را بر روی آن قرار دهید سپس دکمه ی "TARE" را فشار داده تا وزن ظرف احتساب نشود و ماده ی مورد نظر را جهت وزن کشی داخل ظرف قرار دهید ، حالا اگر شما ظرف را از روی پلتفرم جا به جا کنید با وزن منفی روبه رو خواهید شد که جهت بر طرف کردن این موضوع دوباره دکمه ی "TARE " را فشار دهید .

عملکرد شمارشگر :

  • ترازو را روشن کنید و منتظر بمانید تا نمایشگر صفر شود .
  • تعداد نمونه را بر روی ترازو قرار دهید (75و50و25ویا 100 عدد )
  • دکمه ی (PCS) را فشار داده وبرای 2 ثانیه نگه دارید . تا ترازو عددی تصادفی را نشان دهد برای مثال "100"
  • از دکمه ی " MODE" جهت انتخاب تعداد قرار داده شده نمونه برروی ترازودیجیتال استفاده کنید .
  • دکمه ی " PCS" را برای تایید عملیات های بالا فشار دهید حالا در گوشه ی نمایشگر ترازو حرف PCS نشان داده خواهد شد که نشانگر این است که ترازو در حالت شمارشگر می باشد .
  • تعداد نمونه ی قرار داده شده بر روی ترازو را بردارید .
  • حالا می توانید هر تعداد ازنمونه را برروی ترازو قراردهید تا نمایشگرترازوی دیجیتال تعداد آن را نشان دهد .
  • حالا شما می توانید با استفاده از دکمه های " PCS"و " MODE" حالت وزن کشی یا شمارشگر را انتخاب کنید .

کالیبراسیون ترازو :

ترازوی دیجیتال را روشن کنید و منتظر بمانید تا نمایشگر ترازو صفر شود ، سپس دکمه ی "MODE" را فشار دهید دکمه ی " MODE" را دوباره فشار دهید وزن خواسته شده به صورت 0000 که همان 20 گرم می باشد را روی کفه ترازو قرار دهید و صبر کنید تا " PASS" در صفحه نمایش نشان داده شود سپس وزنه را بردارید و ترازو را خاموش کنید تا کالیبراسیون انجام شود .


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 7 تير 1396برچسب:, :: 10:43 :: توسط : مینا نیکنام

مدل : EES-100
ظرفیت باسکول  : 100 کیلوگرم
دقت : 50 گرم
ابعاد : 57*5/44  سانتی متر
منبع تغذیه : برق
باطری قابل شارژ
نشانگر : بنا به درخواست مشتری
انتخابها : صفحه استیل، چرخ


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 24 خرداد 1396برچسب:, :: 14:56 :: توسط : مینا نیکنام

محصولی از ترازوی دیجیتال بالاس و ساخت ایران می باشد که جهت توزین نوزاد در مطب و مراکز پزشکی به کار می رود ، ترازوی نوزادی بالاس در گروه ترازو پزشکی قرار گرفته است .
نمایشگر ترازو بالاس به صورت LCD می باشد که به راحتی در محیط های کم نور و با شدت نور بالا قابل مشاهده می باشد ، بدنه ی ترازو از جنس پلاستیک فشرده ی مقاوم می باشد که دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد ، لبه ی های سینی توزین به صورت برامده طراحی شده است که نوزاد به راحتی داخل سینی به صورت آغوشی قرار می گیرد و توزین با سرعت بالا بر روی نمایشگر پایدار می گردد ، تغذیه ترازوی دیجیتال به صورت باتری بوده و نیاز به اتصال ترازو به برق نداشته و می توان ترازو را به صورت پرتابل به راحتی استفاده و جا به جا نمود ، باتری استفاده شده در دستگاه سه عدد باتری قلمی می باشد که به راحتی قابل تعویض می باشد .

ویژگی های ترازوی دیجیتال نوزادی بالاس NICU

    ظرفیت توزین ترازوی نوزادی 20 کیلو گرم
    دقت در توزین 5 گرم
    نمایشگر واضح LCD با پشت زمینه
    منبع تغذیه ی ترازوی دیجیتال سه عدد باتری قلمی
    ساختار بدنه از جنس ABS مقاوم
    وزن دستگاه 3.3 کیلو گرم
    ابعاد کاسه ی توزین ترازو نوزادی 23 × 56 سانتی متر
    ابعاد کلی ترازو 15 × 29 × 56 سانتی متر
    دارای پایه ی پلاستیکی
    ساخت ایران
    دارای 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 16 خرداد 1396برچسب:, :: 16:13 :: توسط : مینا نیکنام

چگونگی نگهداری از باسکول جاده‌ ای ، یکی از سازه‌ های بزرگی که اغلب مردم کم و بیش با آن برخورد کرده اند ، باسکول‌های جاده‌ای است ، باسکول ابزاری است که توزین کامیون‌ها و تریلی‌ها را ، همراه با بار یا بدون بار انجام می‌دهد .
ساز و کار باسکول‌ های جاده‌ای مشخص است ( وزن کردن ) اما در عین حال در مقیاس بزرگی پیاده می‌شود و همین ابعاد عظیم ، مستلزم مراقبت لازم است ، همانند هر وسیله دیگر، پس از آنکه باسکول جاده‌ای نصب شد و راه‌اندازی‌ شد ، باید برای حفظ و نگهداری از آن کوشید ، چرا که طبیعتا خریدار خواهان آن است تا باسکول عمری طولانی تر داشته باشد و فایده و ثمر بیشتری نصیب صاحبش کند .
اصولا حفظ و نگهداری از باسکول برای مدت زمان طولانی ، به رعایت نکات ایمنی پس از نصب و راه اندازی مرتبط است ، بدون آنکه از نکات ایمنی و نگهداری باسکول پیروی کنید ، امکان حفظ کردن باسکول دیجیتال برای مدت طولانی میسر نخواهد بود ، رعایت نکات حفظ و نگهداری برای جلوگیری از استهلاک و فرسودگی زودرس باسکول ، همچون نگهداری از هر ابزار دیگری ، ضروری است ، در این مطلب به صورت اجمالی به چند نکته ایمنی و فنی برای نگهداری از قسمت‌های مختلف باسکول از جمله فونداسیون ، صفحه حامل بار ، انتقال نیرو و نشانده‌ی باسکول‌ ها به منظور آگاهی علاقمندان و مشتریان محترم ارائه می‌شود ، تا با رعایت آنها بیشترین و بهترین ثمر و سود ممکن نصیب آنها شود .

نکات ایمنی برای نگهداری از باسکول جاده‌ ای :

    توصیه می شود تابلویی برای اعلام مشخصات باسکول که حداکثر ظرفیت ، ابعاد ، مدل نشان دهنده و دقت زینه‌ باسکول را در خود داشته باشد ، نصب شود .
    از پارک کردن وسایل نقلیه و تردد از روی باسکول ، جلوگیری شود .
    از کلیه قسمت‌ های فونداسیون هر ۱۵ روزه یک بار ، برای ترک خوردگی ، خرد شدگی ، نشست یا پوکی بازدید شود ؛ تا از تخریب و هزینه بیشتر و در نتیجه تغییر در وزن جلوگیری شود .
    همواره ریزش سنگ و نفوذ گرد و خاک و گل و لای به سطح زیرین باسکول وجود دارد ، در فرصتی مناسب آن قسمت‌ ها را تمیز کنید .
    تابلویی در فاصله مناسب ، با مضمون ( حداکثر سرعت ورود به باسکول ۵ کیلومتر در ساعت ) قبل از ورودی باسکول نصب شود .
    دقت شود بین صفحه حامل بار و شانه دور باسکول یا رمپ‌های ورودی و خروجی ، پاره سنگ وجود نداشته باشد که باعث اختلال در توزین می شود .
    ضربه‌ گیر های باسکول طی فصل‌ های مختلف تنظیم شود ، تا باسکول ضربه کمتری متحمل نشود .
    در باسکول‌ جاده ای با صفحه حامل بار فلزی و بتن فلز ، که اتصالات با پیچ و مهره به هم وصل شده اند ، باید کلیه اتصال‌ ها را حداکثر در دوره‌های یک ماهه کنترل کرد و در صورت نیاز آچار کشی کرد تا محکم شود .
    در باسکول‌ های با صفحه بار فلزی ، برای جلوگیری از زنگ زدگی ، بایستی پوشش باسکول را هر ماه یک بار با گازوئیل شست .
    در باسکول‌ های مکانیکی و نیم الکترونیک ، به علت انتقال نیروهای مکانیکی، بایستی کلیه اهرم‌ ها ، تیغچه ، بالشتک‌ ها ، ساچمه‌ ها و اتصال‌ ها ، کنترل شود و با گازوئیل در دوره‌ های یک ماهه شستشو شود ، تا در صورت بروز هر گونه ساییدگی یا روان حرکت نکردن باسکول ، به منظور بررسی با شرکت هماهنگ شود .
    باید از تمام لودسل‌ های باسکول‌ های تمام الکترونیک بازدید شود ، تا اطمینان حاصل شود که عمود یا قائم نشده اند و نچرخیده اند .
    سیم‌ های لودسل باسکول باید کنترل و بررسی شود ؛ چنانچه دچار آسیب شده باشند باید هرچه زودتر آنها را ترمیم کرد .
    هنگام کار کردن با صفحه کلید نشاندهنده‌های الکترونیکی ، از استفاده هر چیز نوک تیز یا برنده اجتناب شود .
    در صورتی که احتمال نوسان برق وجود دارد ، در مسیر ورودی برق نشان دهنده و چاپگر ، از استابلایزر ( محافظ برق ) استفاده شود ، در باسکول‌های مکانیکی گازوئیل کاری و شستشوی اتصالات نشان دهنده انجام شود .
    از اتصال چاه ارت بدنه باسکول و تست سالیانه اهم از چاه ارت که کارشناسان اداره برق انجام می‌دهند اطمینان حاصل کنید .
    در صورتی که از رنگ بدنه و قطعات فلزی از بین رفته است ، آن ها را دوباره رنگ آمیزی کنید .
    توصیه می‌شود بعد از هر تغییر در کالیبراسیون ، یا شک در صحیح نبودن توزین ، از مراجع مربوط برای استاندارد کردن و کالیبراسیون صحیح یاری بطلبید .
    از هر گونه تعمیر و دست کاری خودسرانه تجهیزات و لوازم باسکول پرهیز کنید ، در صورت بروز مشکل به کارشناسان مربوط مراجعه شود .
    هنگام استفاده از باسکول بایستی چاه ارت باسکول حفر شده باشد ؛ تا اثرات مخرب رعد و برق را خنثی کند .


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 4 خرداد 1396برچسب:, :: 14:33 :: توسط : مینا نیکنام

ترازو DIGI ساخت کشور ژاپن می باشد که با داشتن طراحی منحصر به فرد مناسب برای استفاده در فروشگاه ها و کارخانه ها برای امر بسته بندی می باشد ، ترازو ژاپنی DIGI در مدل های علمک دار و بدون علمک در حال تولید است ترازو دیجیتال دیجی ، ترازوی لیبل پرینتر است که با تولید بارکد واقعی بر روی لیبل امکان بسته بندی را ایجاد می نماید و به کاربر این امکان را می دهد که برای هر کالا بارکد واقعی تولید نماید و با صندوق فروشگاهی ارتباط بر قرار نموده و اطلاعات را به صندوق انتقال دهد


  


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 23 فروردين 1396برچسب:, :: 11:9 :: توسط : مینا نیکنام

 باسکول دیجیتال بتنی در گروه باسکول های زمینی قرار دارد که در مراحل گوناگون به صورت استاندارد برای اجرا بر روی زمین طراحی می گردد ، باسکول دیجیتال جاده ای که به باسکول زمینی نیز معروف می باشد ، جهت توزین ماشین های سنگین مورد استفاده قرار می گیرد .

بتن باسكول دیجیتال بتنی از چه روشهایی به دست می آید

یکی از نکات پر اهمیت ساخت باسکول بتنی ، طراحی مهندسی و شکل تهیه بتن است ، این دو مشخصه تاثیر بسزایی در کیفیت باسکول خواهد داشت ، با در نظر گرفتن این مساله که اغلب باسکول ها از پيش ساخته ، متقاضیان بازار را تشکیل می‌دهند ، برخي شرکتها به دليل ناتواني در سرمايه گذاري برای بهره گرفتن از روشهای علمی تر و بهینه تر، از شيوه هاي سنتي و غير علمي براي عمل آوري بتن باسکول استفاده میکنند ، اين مقاله کوتاه به طور مختصر شناخت سه طریقه عمل آوري بتن را توضیح میدهد تا تشخیص بهترین آنها آشکار شود .
عمل آوری بتن در استخرهای آب ( غوطه وری سازه بتنی در آب )
مقاومت بتن با استفاده از این روش 125% خواهد بود ، بهترین و كاملترین روش عمل آوری بتن، غوطه ور کردن كل سازه بتنی ساخته شده در آب است ، در این روش ، قطعات بتنی را به مدت 7 روز در استخرهای بزرگ آب برای اشباع شدن غوطه ور میکنند ، تا بتن به حداكثر میزان استحكام برسد ، به دلیل آنکه استفاده از این روش نیاز به سرمایه گذاری بسیار برای ساخت و تجهیز استخرهای بزرگ و محوطه سازی و تجهیز و حمل ونقل و سیستمهای آبرسانی دارد ، فقط تعداد معدودی از كارخانجات بزرگ و فرا منطقه ای از این روش بهره میبرند. این روش در شرایطی كاملا كنترل شده پیاده میشود و نسبت به سایر روشها فواید و برتریهای بسیاری دارد ، از جمله اینکه سازه بتنی به بیشترین استحكام خواهد رسید . 
عمل آوری بتن با بخار آب
در این حالت مقاومت بتن 100% خواهد بود ، برای آنکه بتن را سریعا عمل بیاورند از این روش استفاده میکنند ، اغلب برای تولید بلوكهای سیمانی و سازه های كوچك بتنی از این طریق استفاده میشود ، مزایای اقتصادی و صرفه جوییهای قابل توجه این روش ، دلیل عمده روی آوردن تولیدكنندگان به آن است ، به همین دلیل كیفیت و مقاومت بتن عمل آوری شده به این شکل ، از بتن عمل آوری شده با روش غوطه وری در آب ، كمتر است ، در این روش برای دست یابی به نتیجه دلخواه بایستی دقت و كنترل فراوانی بر فرآیند عمل آوری داشت ؛ از آنجایی که كارخانجات تولیدی بتن به ابزارآلات پیشرفته و ایزوله مجهز نیستند و نظارت متخصصین بر فرآیند در این تولیدیها نیز بسیار اندک است ، به طور مداوم گزارشهایی درباره كیفیت پایین و مقاومت اندک این سازه ها به گوش میرسد ، به دلایلی که آمد، از این روش معمولا برای عمل آوری قطعات پیش ساخته غیرسازه ای و قطعاتی استفاده میشود كه فشار كمتری بر آنها می آید .  
استفاده از گونی در باسکول دیجیتال
مقاومت بتن با استفاده از این روش بسیار ضعیف از آب در می آید .
استفاده از بافتها یا پوششهای خیس ، مثل گونی و آب پاشی سطح بتن ، بیشتر در كارگاه های كوچك و بدون سرمایه مالی و علمی انجام میشود ، این روش نمیتواند استحكامی را که باید و شاید ، برای بتن باسكول فراهم کند و سازه باسكول در مدتی اندک ترك برمیدارد و از بین خواهد رفت ، در نتیجه این روش برای آنان که میخواهند باسکول بتنی بسازند ، توصیه نمیشود .
با توجه به مطالبی که مطرح شد و روشهایی که توضیحش آمد ، به نتیجه ای آشکار میرسیم که در میان روشهای عمل آوری قطعات بتنی باسكول ، در صورت توانایی كارخانجات تولیدی باسكول برای تعبیه حوضچه ها و استخرهای وسیع ، عمل آوری بتن و سازه باسکول در استخرهای آب ، كاملترین و بهترین شیوه عمل آوری بتن است ، چرا که ضمن استحكام سازه های بتنی باسكول ، كیفیت و دقت سازه را در بلند مدت ضمانت خواهد کرد .
 
 
 

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 9 فروردين 1396برچسب:, :: 12:12 :: توسط : مینا نیکنام

 

 
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA BL500
ظرفیت : 500 گرم
دقت در توزین : 0/01 گرم
نوع کاربری : ترازو آزمایشگاهی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA BL3000
ظرفیت : 3 کیلو گرم
دقت در توزین : 0/1 گرم
نوع کاربری : ترازوی آزمایشگاهی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA BL1
ظرفیت : 5 کیلو گرم
دقت در توزین : 0/1 گرم
نوع کاربری : ترازو گرمی - فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA BL2
ظرفیت : 5 کیلو گرم
دقت در توزین : 0/1 گرم
نوع کاربری : ترازو گرمی - فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA KB
ظرفیت : 500 گرم - 2 کیلو گرم - 5 کیلو گرم
دقت در توزین : 0/01 گرم - 0/1 گرم - 1 گرم
نوع کاربری : ترازو گرمی - فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA TX
ظرفیت : 200 گرم
دقت در توزین : 0/01 گرم
نوع کاربری : ترازو گرمی - فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA TX
ظرفیت : 2 کیلو گرم
دقت در توزین : 0/1 گرم
نوع کاربری : ترازو گرمی - فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : کبا
مدل : KIA TX
ظرفیت : 5 کیلو گرم
دقت در توزین : 1 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه

 
 
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA PD
ظرفیت : 1 کیلو گرم - 200 گرم
دقت در توزین : 0/1 گرم - 0/01 گرم
نوع کاربری : ترازو گرمی - فروشگاهی
گارانتی : 3 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA CS
ظرفیت : 200 گرم
دقت در توزین : 0/01
نوع کاربری : ترازو گرمی - فروشگاهی
گارانتی : 3 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA TS
ظرفیت : 50 گرم - 100 گرمی - 200 گرم - 500 گرم
دقت در توزین : 0/01 گرم - 0/01 گرم -0/01 گرم - 0/1 گرم
نوع کاربری : ترازو آزمایشگاهی
گارانتی : 3 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA KEW
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 0/5 گرم
نوع کاربری : ترازو گرمی - فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : A&D
مدل : AND EK6000I
ظرفیت : 6000 گرم
دقت در توزین : 0/1 گرم
نوع کاربری : ترازوی گرمی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : A&D
مدل : AND EK3000I
ظرفیت : 3000 گرم
دقت در توزین : 0/1 گرم
نوع کاربری : ترازوی گرمی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : A&D
مدل : AND EK
ظرفیت : 3200 گرم
دقت در توزین : 0/01 گرم
نوع کاربری : ترازو گرمی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : A&D
مدل : AND HL
ظرفیت : 600 گرم
دقت در توزین : 0/1 گرم
نوع کاربری : ترازو گرمی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : A&D
مدل : AND SK - EHX
ظرفیت : 15 کیلو گرم
دقت در توزین : 1 گرم
نوع کاربری : ترازو گرمی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : A&D
مدل : AND HL - I
ظرفیت : 600 گرم
دقت در توزین : 0/01 گرم
نوع کاربری : ترازو آزمایشگاهی
گارانتی : 12 ماه

ارسال شده در تاریخ : شنبه 21 اسفند 1395برچسب:, :: 16:9 :: توسط : مینا نیکنام

 ترازوی بدون پرینتر مانند ترازوی پرینتر دار در مدل های متنوعی تولید و عرضه می گردد .

   scale محک مدل 14000 دارای 70 کیلو گرم ظرفیت می باشد که با سینی بسیار مقاوم و استیل عملیات توزین را انجام می دهد
   ترازو دیجیتال محک دارای 24 ماه گارانتی و دقت بالا در ظرفیت 35 کیلو گرم می باشد ، ترازو فروشگاهی محک چاپگر داخلی نداشته اما پورت اتصال به چاپگر در دستگاه وجود دارد ، ترازوی محک دارای منوی دقت می باشد .
   ترازو محک مدل mds 11000 ، دارای دقت فوق العاده ( 2 گرم ) در توزین 50 کیلو گرم ظرفیت می باشد ، این ترازو دارای قطعه شمار داخلی بوده که امکان شمارش قطعات را دارد .    ترازو محک مدل 15000a دارای 35 کیلو گرم ظرفیت و دقت 2 گرم در توزین است ، حافظه ی مستقیم جهت ثبت قیمت کالا 35 قلم و حافظه غیر مستقیم 1000 قلم می باشد ، ترازو فروشگاهی محک دارای 25 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ترازو است .
   ترازو محک مدل mds 15000a ، دارای دقت 2 گرم در توزین موادی با ظرفیت 50 کیلو گرم می باشد ، در قنادی ها یا فروشگاه هایی که قیمت مواد گران بوده به دقت ترازو اهمیت می دهند و ترازو فروشگاهی محک پیشنهاد مناسبی می باشد .    ترازو فروشگاهی پند مناسب جهت استفاده در فروشگاه های کوچکی که نیاز به تولید فاکتور جهت امور حسابداری نداشته و گزارش فروش  ترازو از ضروریت های فروشگاه نباشد 
   ترازو پند مدل px 6000 دارای 30 کیلو گرم ظرفیت می باشد و امکان اتصال به چاپگر جانبی را ندارد ، این ترازو دارای ماشین حساب داخلی و امکان ثبت 52 قلم جنس در حافظه ی دستگاه را شامل می گردد .    ترازو فروشگاهی صاایران مدل آزما محصول توزین صدر می باشد که با دقت 5 گرم توزین می نماید ، این ترازو بدون پرینتر می باشد
   ترازو علمک دار کمری دارای دقت 1 گرم در توزین مواد با ظرفیت 50 کیلو گرم می باشد ، این ترازو رومیزی به دلیل ابعاد کوچک مناسب جهت محیط هایی با محدودیت فضا است    ترازوی دیجیتال PT206 ساخت مهندسان ایرانی کارخانه ی توزین الکتریک با قابلیت کارد کارد بدون نیاز به برق به مدت طولانی می باشد ترازوی معرفی شده دارای استاندارد های بین المللی بوده و با 12 ماه گارانتی به مشتریان ارائه داده می شود .
   ترازوی توزین صدر مدل DS8000 دارای ظرفیت 30 کیلوگرم و 5 کیلوگرم و دقت توزین 1 و 5 گرم می باشد این ترازو از بدنه ی مقاومی برخوردار می باشد و به طور معمول در فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد .    ترازو توزین صدر مدل کارا دارای ظرفیت 40 کیلوگرم و دقت توزین 5 گرم می باشد این دستگاه توسط مهندسان ایرانی کارخانه ی توزین صدر طراحی و تولید گردیده است و به همراه 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه داده می شود 
   ترازوی دیجیتال صاایران دارای ظرفیت 30 کیلوگرم و دقت توزین 5 گرم می باشد و در گروه ترازو های توزین صدر قرار گرفته است ، ترازو DS9000 یک ترازوی فروشگاهی است که دارای امکان محاسبه ی مبلغ کالا می باشد این دستگاه به طور معمول در فروشگاه ها مورد استفاده قرار میگیرد .    ترازوی دیجیتال مدل MTH در گروه ترازو فروشگاهی قراز دارد که دارای دقت 5 گرم در توزین با ظرفیت 50 کیلو گرم می باشد ، از قابلیت های این ترازو 40 حافظه ی داخلی جهت ثبت قیمت کالا در قسمت کیبرد ترازو می باشد ، ترازو دارای 12 ماه گارانتی و خدمات 10 ساله ی پس از فروش ترازوی دیجیتال است .

 

 

 

 


ارسال شده در تاریخ : شنبه 30 بهمن 1395برچسب:ترازو, :: 14:7 :: توسط : مینا نیکنام

 ساختار ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی AND بسیار مقاوم و نیرومند است این دستگاه بهترین ترازو آزمایشگاهی در ایران است که قیمت ترازو در مقابله با کیفیت و کارکرد آن در طولانی مدت عادلانه می باشد یکی از ترازو های آزمایشگاهی پر طرفدار است ، آمار فروش سالیانه ی این ترازو بالا بوده و چندین سال است که تولید این دستگاه ادامه داشته و با آمدن ترازو های جدید هنوز از فروش این ترازو کاسته نشده است ، ترازوی دیجیتال معرفی شده در چندین ظرفیت و حساسیت توزین تولید می گردد ، این دستگاه را می توان در گروه ترازوی زرگری نیز معرفی نمود زیرا در طلا فروشی ها و زرگری ها از این دستگاه استفاده می نمایند و در زمان خریدترازو این دستگاه انتخاب اول برای امر زرگری می باشد .




مدل ترازو ازمایشگاهی دقت در توزین ظرفیت ترازو ابعاد دستگاه
AND FX120I 0.001 گرم 122 گرم ø 130 میلیمتر
AND FX200I 0.001 گرم 220 گرم ø 130 میلیمتر
AND FX300I 0.001 گرم 320 گرم ø 130 میلیمتر
AND FX1200I 0.01 گرم 1220 گرم ø 150 میلیمتر
AND FX2000I 0.01 گرم 2200 گرم ø 150 میلیمتر
AND FX3000I  0.01 گرم 3200 گرم ø 150 میلیمتر

 

 


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 17 بهمن 1395برچسب:, :: 10:56 :: توسط : مینا نیکنام

 

مشخصات کلی :
برند : توزین صدر
مدل : SADRA 75 KG
ظرفیت : 50 کیلو گرم
دقت در توزین : 5 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
مشخصات کلی :
برند : توزین صدر
مدل : TOZIN SADR LS G
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 5 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
مشخصات کلی :
برند : توزین صدر
مدل : TOZIN SADR LS 2
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 5 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
مشخصات کلی :
برند : توزین صدر
مدل : LS6 - 30 KG
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 5 گرم
نوع کاربری :ترازو فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
مشخصات کلی :
برند : توزین صدر
مدل : ACLAS CS 2
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 5 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 4 بهمن 1395برچسب:, :: 11:46 :: توسط : مینا نیکنام

 

   
مشخصات کلی :
برند : پند
مدل : PX PUT 3000 - 30 KG
ظرفیت : 5 کیلو گرم - 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 1 گرم - 5 گرم
نوع کاربری : ترازو صنعتی
گارانتی : 14 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : پند
مدل : PX 7000 - 50 KG
ظرفیت : 50 کیلو گرم
دقت در توزین : 10 گرم
نوع کاربری : ترازو صنعتی
گارانتی : 14 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : پند
مدل : PX PUT 3000 - 30 KG
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 1 گرم - 5 گرم
نوع کاربری : ترازو صنعتی
گارانتی : 14 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : پند تک عضو گروه صنعتی پند
مدل : PT206 - B
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 5 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : پند تک عضو گروه صنعتی پند
مدل : PT260 - F
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 1 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
  گارانتی : 12 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : پند تک عضو گروه صنعتی پند
مدل : PT260 - F
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 1 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
  گارانتی : 12 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : پند
مدل : PAND BRAVO
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 5 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
  گارانتی : 14 ماه

 

 

 


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 15 دی 1395برچسب:, :: 15:0 :: توسط : مینا نیکنام

   
مشخصات کلی :
برند : محک
مدل : MDS 13000 - 500KG
ظرفیت : 500 کیلو گرم
دقت در توزین : 50 گرم
نوع کاربری : باسکول فروشگاهی
  گارانتی : 25 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : محک
مدل : MDS 13000 - 300KG
ظرفیت : 300 کیلو گرم
دقت در توزین : 20 گرم
نوع کاربری : باسکول فروشگاهی
  گارانتی : 25 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : محک
مدل : MDS 13000 - 200KG
ظرفیت : 200 کیلو گرم
دقت در توزین : 10 گرم
نوع کاربری : باسکول فروشگاهی
  گارانتی : 24 ماه






ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 7 آذر 1395برچسب:, :: 14:34 :: توسط : مینا نیکنام

ترازو DIGI ساخت کشور ژاپن می باشد که با داشتن طراحی منحصر به فرد مناسب برای استفاده در فروشگاه ها و کارخانه ها برای امر بسته بندی می باشد ، ترازوی ژاپنی DIGI در مدل های علمک دار و بدون علمک در حال تولید است .

   ترازوی بارکد خوان دیجی
مشخصات کلی :
برند : دی جی
مدل : RM 60 - 30 KG
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 5 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
   ترازو بارکد خوان دیجی
مشخصات کلی :
برند : دی جی
مدل : DIGI RM 40
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 5 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
   ترازوی دیجیتال آویزی دیجی
مشخصات کلی :
برند : دی جی
مدل : DIGI SM100 H
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 5 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
  گارانتی : 12 ماه
   ترازو فروشگاهی دیجی
مشخصات کلی :
برند : دی جی
مدل : DIGI SM100 B
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 5 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
  گارانتی : 12 ماه
   ترازو پرینتر دار دیجی
مشخصات کلی :
برند : دی جی
مدل : DIGI SM100 P
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 5 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
   ترازو لیبل پرینت و بارکد زن دیجی
مشخصات کلی :
برند : دی جی
مدل : DIGI SM100 EV
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 5 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 20 آبان 1395برچسب:, :: 14:16 :: توسط : مینا نیکنام

وسیله ای جهت توزین طلا و جواهرات در طلا فروشی ها و زرگری ها می باشد ، ترازو زرگری به صورت رایج دارای دقت یک صدم گرم می باشد ولی در مواردی دارای دقت یک هزارم گرم است ، ترازوی طلا کشی با دقت یک هزارم بیشتر در زمان ساخت طلا مورد استفاده است و در مدل ترازوی زرگری که در فروشگاه های طلا فروشی مورد استفاده قرار می گیرد جهت توزین و فروش طلا به کار می رود .

در محصولات ترازو AND برای صنعت زرگری ظرفیت های مختلفی وجود دارد که در مدل GF و FX و سری EK قابل انتخاب می باشد ، در صنف طلا فروشی در توزین طلا از عبارت مثقال ، انس و عیار و به صورت رایج گرم استفاده می گردد ، در خرید ترازو زرگری باید از ترازو دیجیتالی استفاده نمود که دارای واحد های وزنی گوناگونی باشد که کاربر بتواند بر اساس واحد های دلخواه توزین را انجام نماید .

هر انس طلا برابر با 103431 / 31 گرم بوده و هر مثقال طلا برابر با 4/608 گرم می باشد که برای کاربر ترازوی زرگری محاسبه و تبدیل انس به گرم یا مثقال به گرم در هر توزین کار دشواری می باشد و با خطا مواجه می گردد بهترین روش این است که ترازو طلا فروشی خود قابلیت تبدیل را داشته و با انتخاب واحد وزنی ترازو زرگری وزن دقیق را بر اساس واحد تنظیم شده محاسبه نماید 

مارک های دیگری مانند ترازو متلر تولدو سوئیس نیز در حیطه ی ترازوی طلا فروشی در حالت فعالیت می باشد اما ترازو متلر به دلیل دارا بودن IP های بالا و شرایط فوق حساس آزمایشگاهی در تمامی ترازو های دیجیتال دارای قیمت بالاتری به نسبت ترازو های دیگر می باشند این امر موجب می گردد که در فروشگاه های طلا فروشی کمتر ما شاهد ترازو دیجیتال متلر باشیم البته این موضوع حائز اهمیت می باشد که محصولات متلر فرسایش ناپذیر با طراحی فوق العاده و سیستم بسیار هوشمند می باشند که در سیستم های دیگر ما شاهد این همه کارایی در ترازو نیستیم .

ترازو کیا ، ترازو ساتریوس و ترازوی دیجیتال جادور و برند های دیگر نیز دارای ترازوی زرگری بوده و قابل استفاده در صنعت زرگری و طلا فروشی می باشند که به نسبت ترازو AND دارای قیمت مناسب تری هستند اما در حالت کلی ترازو AND در این صنعت بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و مشتریان خاص خود را دارد .

برای ظرفیت 600 گرم با دقت یک صدم در محصولات AND ، مدل EK610I می باشد ، این محصول دارای کیفیت بالا و طراحی کاربردی می باشد که دارای قیمت بسیار مناسبی نیز است .

اما در صنف طلا فروشی وزن رایج برای ظرفیت کل ترازو ، ظرفیت 3 کیلو گرم می باشد که در مدل ترازو AND می توان به FX3000 و GF3000 اشاره نمود که هر دو دارای دقت یک صدم گرم می باشند و قابل تنظیم در واحد های وزنی دیگر نیز هستند .


ارسال شده در تاریخ : شنبه 8 آبان 1395برچسب:ترازو کیا , :: 15:48 :: توسط : مینا نیکنام

باسکول های جاده ای فوق ساخت کارخانه ی توزین الکتریک در ایران می باشند که به دلیل دارا بودن بدنه ی مقاوم مشتریان زیادی را از آن خود کرده اند از قابلیت های باسکول جاده ای معرفی شده عدم تاثیر گرما و سرما در توزین بار ، دقت توزین ، استفاده از قالب های دقیق و ... می باشد لذا هنگام خرید این نوع باسکول ها می بایست به نشان استاندارد و اصل بودن آن  ها نیز توجه داشت چرا که ممکن است فروشنده های متفرقه دستگاه  ها را با شکل ظاهری باسکول های معرفی شده و با قطعات فرعی به فروش برسانند .

برند : توزین

مدل : P20
ظرفیت : 5 تن | 10 تن | 20 تن 
 
نوع کاربری : باسکول جاده ای




ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 25 مهر 1395برچسب:, :: 10:51 :: توسط : مینا نیکنام

نیاز به تراز بودن ترازو در ترازو کفه ای قدیمی از آنجا که بر مبنای اصل هم ترازی طراحی شده بودند کافی بود دو کفه ترازو با هم برابر باشند و قبل از توزین تعادل برابری دو کفه با هم مساوی باشد اما در ترازو کفه ای تراز بودن جای قرارگیری ترازو اهمیت کمی داشت ، زیرا تنها ایجاد تعادل دو کفه ترازو برای توزین دقیق و صحیح کافی بود از طرفی هم به دلیل بالا نبودن دقت ترازو کفه ای این عدم تراز بودن خلل زیادی در فرایند توزین ترازو ایجاد نمی کرد در ترازو دیجیتال امروزی به خاطر اینکه مبنای توزین این ترازوها بر اساس اصل نسبت تعلیق خود جسم است ، تراز بودن محل قرار گیری ترازو از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا تراز نبودن جایگاه ترازو هرچند ناچیز باشد می تواند اشتباهات زیادی را در محاسبات ترازو ایجاد کند که هم به ضرر مشتری و هم به ضرر کاربر ترازو است در نتیجه کاربر ترازو حتما باید نسبت به تراز بودن ترازو حساس باشد ، از آنجایی که سطوحی که در فروشگاه ها و ساختمان های مختلف ساخته می شود لزوما دارای نسبت صفر نیست .

تراز کردن ترازو باید توسط خود کاربر انجام شود ، این کار شاید برای تمامی کاربران ترازو ممکن نباشد و از طرفی در صورت جابه جایی ترازو ، تراز کردن و فراهم کردن وسیله تراز برای این کار مشکلات خودش را دارد ، به همین دلیل سازنده های ترازو برای راحت تر شدن فرایند تراز کردن ترازو و همچنین تسریع در روند آن و در دسترس بودن این امکان ، اقدام به طراحی تراز در داخل خود ترازو کرده اند ، اغلب ترازو های دیجیتال امروزی دارای قسمتی به نام تراز هستند که غالبا در گوشه کناری ترازو قرار دارد و با کوتاه و بلند کردن پایه های ترازو عمل تراز کردن انجام می شود ، این امکان باعث شده است تا اولا تراز کردن ترازوی دیجیتال دقت بالاتری داشته باشد و از طرفی سرعت و سهولت تراز کردن ترازو افزایش پیدا کند ، البته باید توجه داشت که تراز کردن هر ترازو بسته به کاربری و مدل آن ترازو و میزان وزن و دقتی که از آن ترازو انتظار می رود بستگی دارد ، دقت و حساسیت تراز کردن در ترازو مختلف با هم فرق میکند .

 


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 7 مهر 1395برچسب:ترازو کفه ای, :: 16:21 :: توسط : مینا نیکنام

نرم افزار اتصال ترازو به کامپیوتر در ترازو محک امکان پذیر است که اتصال از طریق کابل رابط و پورت RS٢٣٢ به کامپیوتر فراهم می گردد ، انتقال اطلاعات از ترازو به کامپیوتر موجب سهولت امر حسابداری و جمع آوری اطلاعات در یک سیستم می گردد .

پک نرم افزار ترازو محک شامل سی دی نرم افزار و کابل اتصال می گردد .

اطلاعاتی که انتقال می یابد شامل حافظه ی ترازو ، شماره فاکتور ، وزن و تاریخ به همراه مبلغ کل فاکتور است که امکان هماهنگ شدن نرم افزار ترازو با نرم افزار های فروشگاهی را فراهم می آورد .

در فروشگاه ها به دلیل داشتن پوز فروشگاهی نیاز است که همانگونه که اطلاعات فروش کالا های بسته بندی شده در سیستم ذخیره می گردد ، اطلاعات مواد غیر وزنی نیز در سیستم ذخیره گردد و این جز توسط اتصال ترازو به کامپیوتر امکان پذیر نخواهد بود ، به همین دلیل محک با طراحی نرم افزار ترازو و باسکول مشکل کاربران فروشگاه ها را حل نمود .



ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 29 شهريور 1395برچسب:ترازو محک, :: 12:1 :: توسط : مینا نیکنام

 امکان توزین در واحد های مختلف وزنی و همچنین ظرفیت ٥ کیلو گرم با دقت ١ گرم می باشد ، ابعاد این ترازو ٢٤×١٨×١.٨ سانتی متر است که به راحتی می توان مواد مختلف را با آن توزین نمود ترازو دیجیتال بیورر با استفاده از صفحه دیجیتالی که بر روی صفحه توزین و در گوشه آن قرار دارد به طور واضح و خوانا اعداد وزن را نمایش می دهد ، در واقع صفحه توزین این ترازو از بدنه آن جدا نیست و این به زیبایی و جذابیت آن افزوده است ، این ترازو می تواند در واحد های مختلف وزنی مواد غذایی را توزین نماید و همچنین از قابلیت صفر کردن نیز بهره می برد ، برای استفاده از کاربری های مختلف این ترازو از دکمه های لمسی بر روی صفحه ترازو می توان استفاده نمود

 

 

مدل ظرفیت توزین دقت توزین ابعاد
ترازو بیورر ks٤٨ ٥ کیلوگرم ١ گرم ٢٤×١٨×١.٨

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 21 شهريور 1395برچسب:ترازو با دکمه های لمسی , :: 12:2 :: توسط : مینا نیکنام

که با بدنه ای از جنس استیل ضد زنگ و صفحه توزین مدور شیشه ای ساخته شده است ، این ترازو دیجیتال می تواند عالوه بر وزن مواد ، ارزش غذایی آن ها را نیز محاسبه کند که می تواند برای افرادی که رژیم خاصی دارند بسیار کاربردی باشد ، ظرفیت توزین این ترازو ٥ کیلو گرم است و دارای ابعاد ٢٦×١٦×٤.٥ سانتی متر است.ترازو دیجیتال بیورر دارای هزار حافظه برای ذخیره سازی هزار ماده غذایی به همراه خصوصیات و ارزش های غذایی آن ها است ، با این کار افراد می توانند به راحتی میزان کالری ، پروتئین و سایر ویژگی های هر ماده غذایی را براساس حجم آن بسنجند و با توجه به نیازی که دارند آن را مصرف کنند ، این ترازو دیجیتال به خصوص برای افرادی که رژیم خاصی را دنبال می کنند کاربرد بیشتری دارد


 

مدل ظرفیت توزین دقت توزین ابعاد
ترازو بیورر ds٨١ ٥ کیلوگرم ١ گرم ٢٦×١٦×٤.٥

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 21 شهريور 1395برچسب: ترازو بیورر رژیمی , :: 12:0 :: توسط : مینا نیکنام

ترازوی فروشگاهی جادور ساخت تایوان با رعایت استاندارد های توزین است ، ظرفیت توزین ترازو 30 کیلو گرم با دقت 1 گرم می باشد ، گارانتی ترازو 12 ماه با خدمات پس از فروش 10 ساله است  با داشتن قیمت بسیار مناسب ترازو دارای کیفیت بوده و یک ترازوی فروشگاهی با کیفیت بالا تلقی می گردد ، ترازو علاوه بر توزین کالا امکان محاسبه فروش و از سویی دیگر امکان محاسبه و شمارش قطعات را دارد .

مدل ترازوی دیجیتال ظرفیت توزین  دقت در خطا

ابعاد ترازوی فروشگاهی

jadever jpl - 30kg 30 کیلو گرم 5 گرم 314 × 294 × 104 میلیمتر
jadever jpl - 15kg 15 کیلو گرم 2 گرم 314 × 294 × 104 میلیمتر
jadever jpl - 6kg 6 کیلو گرم 1 گرم 314 × 294 × 104 میلیمتر
jadever jpl - 3kg 3 کیلو گرم 0/5 گرم 314 × 294 × 104 میلیمتر

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 11 شهريور 1395برچسب: ترازوی فروشگاهی JADEVER, :: 12:6 :: توسط : مینا نیکنام

ترازویی بسیار متفاوت است با استفاده از پلاستیک فشرده و پارچ شیشه ای ساخته شده است  ، ظرفیت وزنی آن 5 کیلو گرم و ظرفیت لیتری آن 1.2 لیتر است که در ابعاد 14.7×13.8×21 سانتی متر برای استفاده در آشپزخانه و جا به جایی بسیار مناسب می باشد. استفاده از رنگ سبز به همراه رنگ سفید در طرح آن این ترازو را زیبا و جذاب کرده است که نمای آشپزخانه را زیبا و کار با آن را دل پذیر کرده است. این ترازو آشپزخانه دارای دسته است که برای جا به جایی و حمل می توان از آن استفاده کرد و کاربری آن را آسان می کند





مدل ظرفیت توزین دقت توزین ابعاد
ترازو بیورر ks41 5 کیلوگرم 1 گرم 14.7×13.8×21

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 11 شهريور 1395برچسب: ترازوی آشپزخانه بیورر, :: 12:3 :: توسط : مینا نیکنام

ساخت آلمان است و با طراحی ظاهری زیبا و استفاده از شیشه نشکن به عنوان یک ترازو خانگی با ظرفیت ١٥٠ کیلوگرم برای استفاده در منزل طراحی شده است ، صفحه نمایش خوانا و ابعاد ٣٠×٣٠×١.٩ سانتی متری این ترازو آن برای قرار گیری در خانه شما بسیار مناسب است.

 



ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 4 شهريور 1395برچسب:ترازو وزن کشی بیورر, :: 10:39 :: توسط : مینا نیکنام

به عنوان یک ترازو خانگی توسط شرکت بیورر آلمان از شیشه نشکن و با طرحی زیبا بر روی آن ساخته شده است ، ظرفیت این ترازو خانگی ١٥٠ کیلو گرم و دارای ابعاد مناسب ٣٠×٣٠×١.٩ سانتی متر می باشد که اننتخاب خوبی برای استفاده در منزل است.

مدل ظرفیت توزین دقت توزین ابعاد 
ترازو بیورر gs٢٠٩ ١٥٠ کیلو گرم ١٠٠ گرم ٣٠×٣٠×١.٩

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 4 شهريور 1395برچسب:ترازوی وزن کشی بیورر, :: 10:37 :: توسط : مینا نیکنام

توسط شرکت آلمانی بیورر ساخته شده است و با طرحی زیبا و دلنشین با جنس شیشه نشکن طراحی شده است ، ظرفیت 150 کیلو گرمی با دقت 100 گرم و ابعاد 30×30×1.9 سامتی متری با کیفیت بالایی برای مصرف کنندگان تولید شده است.این ترازو با سنسور اعلام وزن بیش از ظرفیت اگر جسمی با وزن بالا بر روی آن قرار گیرد اخطار می دهد ، از آنجایی که این ترازو از باتری برای کار کردن استفاده می کند به راحتی قابل جا به جایی است.

 

مدل ظرفیت توزین دقت توزین ابعاد
ترازو بیورر gs200 150 کیلو گرم 100 گرم 30×30×1.9

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 31 مرداد 1395برچسب:ترازو خانگی بیورر, :: 13:9 :: توسط : مینا نیکنام

 ایده ال جهت توزین افراد در مراکز درمانی و بیمارستان ها می باشد ، ترازو سکا به عنوان ترازوی داروخانه ای نیز قابل استفاده می باشد ، ظرفیت توزین 200 کیلو گرم با دقت 100 گرم می باشد که علاوه بر محاسبه ی قد و وزن افراد ، محاسبه ی bmi را نیز انجام می نماید که به بهبود وضعیت فرد و تجویز رژیم درمانی کمک می نماید ، ترازو سکا دارای 12 ماه گارانتی است .کم ترین هزینه ی نگهداری ترازوی دیجیتال از ویژگی های برجسته ی ترازو سکا است که تحمل کارکرد به صورت شبانه روز را در مراکز درمانی دارد ، در قسمت کفی ترازو ، چرخ هایی جهت جا به جایی آسان طراحی شده است که امکان حمل ترازوی سکا به داخلی اتاق بیماران در بیمارستان های نیز فراهم می گردد .



ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 31 مرداد 1395برچسب:ترازوی الکترونیکی قد و وزن سکا, :: 13:8 :: توسط : مینا نیکنام

ترازو وزن کشی بیورر محصولی معتبر از شرکت بیورر آلمان است ، در ساخت ترازو علاوه بر استفاده از تکنولوژی دیجیتال جهت توزین از سنسور تشخیص دما و همچنین پیش بینی هواشناسی بهره گرفته شده است ، قرار دادن ساعت و آلارم کاربری آن را راحت تر نموده است ، ترازو دارای ظرفیت 150 کیلوگرم و دقت 100 گرم است که دارای ابعاد 30 × 30 × 4 سانتی متر می باشد .ترازو خانگی بیورر ، یک دستگاه همه کاره است ، شرکت بیورر آلمان ترازو را به گونه ای طراحی کرده است که علاه بر توزین افراد دمای محیط را نیز نمایش دهد و همچنین دارای ساعت است ، قرار دادن ساعت زنگدار برای تنظیم زمان های توزین از قابلیت های این ترازو زیر پایی را برجسته نموده و در برنامه ریزی رژیم درمانی بسیار مناسب است ، طراحی شیک ترازوی وزن کشی علاوه بر وسیله ای جهت توزین به منزل نمای زیبایی می دهد .



مدل  ظرفیت توزین  دقت توزین ابعاد 
 ترازو بیورر gs80  150 کیلو گرم  100 گرم  30 × 30 سانتی متر



ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 21 مرداد 1395برچسب: ترازو خانگی بیورر, :: 11:39 :: توسط : مینا نیکنام

در گروه ترازوی پزشکی سکا قرار دارد که در مطب پزشکان جهت توزین افقی نوزادان به کار می رود و قادر به توزین وزن خالص نوازد می باشد ، ظرفیت توزین برابر با 20 کیلو گرم و دقت 5 گرم است ترازو در قسمت بالا نمایشگر دارای دسته ای است که می توان دستگاه از محلی آویز نمود یا در زمان حمل ، از قسمت این دسته حمل نمود و از قابلیت های ویژه ی ترازوبه امکان محاسبه ی شیر مادر ، تغییر در وزن کودک است که این امر برای سنجش سلامت اطفال در مراکز درمانی حائز اهمیت می باشد .


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 21 مرداد 1395برچسب: ترازوی نوزاد سکا, :: 11:35 :: توسط : مینا نیکنام

ترازو کفی دیجیتال سکا دارای سطح پلاستیکی و نمایشگر واضح lcd می باشد ، استفاده و تغذیه ی ترازو  سکا توسط باتری می باشد که در قسمت زیرین نمایشگر قرار گرفته است و قابل استفاده در منازل و مطب پزشکان می باشد جهت خرید ترازو سکا با کارشناسان فروش ما ارتباط بر قرار نمایید : 0216123



ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 7 مرداد 1395برچسب: ترازو کفی الکترونیکی سکا, :: 11:27 :: توسط : مینا نیکنام

با طراحی شکیل و ابعاد مناسب به عنوان یک ترازو خانگی طراحی و ساخته شده است ، سازنده این ترازو شرکت بیورر آلمان است که با به کار گیری فناوری پیشرفته و جنس فایبرگلاس در ساخت بدنه آن کیفیتی خوب را به مصرف کننده هدیه می دهد ، ظرفیت ترازو زیرپایی بیورر 120 کیلو گرم و با دقت 1000 گرم است ، با ابعاد 30×27×5.3 و ضد آب بودن قابل استفاده در حمام است.

 

 

 مدل  ظرفیت توزین  دقت توزین  ابعاد
 ترازو بیورر مدل ms01  120 کیلوگرم  1 کیلوگرم  30×27×5.3

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 7 مرداد 1395برچسب: ترازو عقربه ای بیورر , :: 11:25 :: توسط : مینا نیکنام

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

درباره وبلاگ
دیجی اسکال با ایجاد وبلاگ جامع مقالات ترازو سعی داشته خریداران را با انواع ترازو و کارایی ترازو ها آشنا سازدشماره تماس : 33510970-021 |33510969 -021 برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت http://scale.ir/ مراجعه فرمایید . آدرس : خیابان ازادی -بعد از استاد معین - ابتدای خیابان دکتر هوشیار- پلاک ٨٣ - واحد ٣ - طبقه 3
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ جامع مقالات ترازو و آدرس scalearticles.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: